Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Recommended Posts

Buna ziua,Spuneti-mi si mie cum se numeste tehnic cablul ecranat care se foloseste de la mufa de intrare spre preamplificator sau de la potentiometrii la preampliifcator...Vreau sa cumpar ca sa mai am,dar nu  am gasit pe magazinele on line..Poate nu stiu denumirea...Am cautat cablu ecranat si nu am gasit. Gasesc doar cabluri coaxiale groase

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5
  • Created
  • Last Reply


This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines