Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor
Sign in to follow this  
wenderro

Sistem racire cu apa

Recommended Posts

Salut, daca ma poate ajuta cineva cu informatie unde as putea gasi sisteme cu racire cu apa la debitare/routare. Am un CNC chinezesc mare si cand debitez plexiglass am nevoie sa ii tot dau apa astfel se topeste dar as vrea sa pun un sistem sa nu mai trebuiasca sa stau lange el. Multumesc mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai simplu :o pompa submersibila de acvaristica ,un bazin (bidon de 60l) si ceva furtune.Pompa de acvaristica merge la 220v are viata lunga tinand cont ca in acvariu merge 24 din 24 si nu costa asa de scump,si in medie pot sa ridice apa de pana la 1,5m fata de nivel.Atentie sa bagi o sita pe admisie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi pentru raspuns, ma gandeam totusi daca este o varianta mai profi, dar in principiu si asa cred ca e ok, numai o intrebare ce as putea folosi pentru difuzie? as prefera ceva la care pot modifica jetul si debitul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi pentru raspuns, ma gandeam totusi daca este o varianta mai profi, dar in principiu si asa cred ca e ok, numai o intrebare ce as putea folosi pentru difuzie? as prefera ceva la care pot modifica jetul si debitul.

Aici te adaptezi ,te duci la un magazin mare si cauti ceva de pus in capat la furtunele de udat sau vezi la fata locului,tot ce am spus este cu bani putini ca sa am eu ,tu eti liber sa alegi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La plexigas se da cu apa?daca se topeste cred ca ar trebui un alt regim de aschiere,eventual racit cu jet de aer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

metoda care eu o folosesc da un finisaj f bun, dar dezavantajul este ca are nevoie de răcire, și cu aer cred ca nu este suficient.mai exact folosesc o freza dreapta de aprox 2mm, taiere cu adâncime de 1mm, 24000 rpm. Stiu ca este si am freza elicoidala speciala pentru plex cu care pot debita la viteze mult mai mari dar imi trage materialul in sus si produce vibrații astfel ca se mai ciobește.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze ca ma bag si eu dar din experienta mea (ce-i drept nu prea indepartata) in ale prelucrarii plexiglasului cu apa intradevar iese cel mai bine si aici ma refer in primul rand la calitatea marginilor cat si a racirii frezei.Si merge si cu adancime mai mare de lucru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O intrebare putin pe langa subiect, prima data se taie plexiglasul si pe urma se frezeaza canturile?Sau se taie direct cu freza?Am un atelier productie mobilier si lucram uneori si cu plexiglas.Ne cam chinuim cu prelucratul plexiglasului.....si de obicei, "esuam" in al prelucra noi, asa ca il dam la terti colaboratori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei se taie direct la dimensiuni.Acum calitatea depinde de mai multi factori: freze, avansuri, masina etc api se slefuiesc pana se obtine suprafata dorita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.