Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor
Sign in to follow this  
adium

kit ambreiaj logan 1.4 mpi

Recommended Posts

buna ziua, am urmatoarea problema : la plecarea dupa loc masina trepideaza ,dupa toate verificarile trebuie sa schimb kit -ambreiaj .Intrebarea este de care Valeo sau Luk?( un prieten care a lucrat intr-un mare servis .. recomanda Valeo ,ei folosesc piese Valeo) Masina are 190000km parcursi simptomele de trepidatii nu sunt continuie pot apare si dupa 1000 km sau apare ,,azi ” si stai cu frica ca acu crapa,ce ziceti?Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atata timp cat nu sant contrafacute cred ca diferentele nu sant foarte mari .Tripidatiile pot apare si cand schinbi discu de anbreaj daca acesta nu este suficient de drept sau pot aparea dupa la o perioada destul de scurta daca anbreaju este fortat la mxim destul de des pentru ca apar deformari din cauza incalziri excesive .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca este cam tarziu, dar poate mai prinde bine si altor useri.A trebuit sa schimb ambreiajul tot la 1,4 MPI. In magazin, vanzatorul m-a pus in fata a vreo trei variante. Original Dacia - Renault, Valeo si nu mai stiu ce alta marca.Initial am optat pentru Valeo, pretul era cam 1/2 fata de original. Numai ca l-am rugat pe respectivul sa le desfaca pe amandoua. Surpriza, amandoua erau Valeo. Cel marcat Valeo, mai ieftin, avea marcajul cu cerneala (imprimare cu puncte precum data pe ouale de gaina) iar celalalt, originalul Dacia, avea marcajul Valeo stantat in metal. Pe acesta l-am cumparat. Dupa schimbare, ambreiajul inlocuit avea aceeasi stantare in metal.Deci, care era Valeo? Cred ca cel comercializat ca fiind Valeo era de fapt o facatura ieftina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu m-as fi interesat la OPC. De regula, o firma care se respecta, isi marcheaza produsele intr-un singur fel. Iar de la porcariile astea contrafacute pot apare multe belele, cand te astepti mai putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca este cam tarziu, dar poate mai prinde bine si altor useri.A trebuit sa schimb ambreiajul tot la 1,4 MPI. In magazin, vanzatorul m-a pus in fata a vreo trei variante. Original Dacia - Renault, Valeo si nu mai stiu ce alta marca.Initial am optat pentru Valeo, pretul era cam 1/2 fata de original. Numai ca l-am rugat pe respectivul sa le desfaca pe amandoua. Surpriza, amandoua erau Valeo. Cel marcat Valeo, mai ieftin, avea marcajul cu cerneala (imprimare cu puncte precum data pe ouale de gaina) iar celalalt, originalul Dacia, avea marcajul Valeo stantat in metal. Pe acesta l-am cumparat. Dupa schimbare, ambreiajul inlocuit avea aceeasi stantare in metal.Deci, care era Valeo? Cred ca cel comercializat ca fiind Valeo era de fapt o facatura ieftina.

Valeo este un producator de piese auto foarte mare si livreaza multe componente "de prima echipare" pentru foarte multe marci - Volkswagen este unul din ei si astia chiar sunt pretentiosi.Atunci cind incheie un astfel de contract, de furnizare pentru prima echipare, sunt obligati sa nu scoata acel produs pe piata sub marca proprie o anumita perioada de timp!Si nici macar perfect identic cu cel de prima echipare. Mai mult, producatorul auto ii impune personalizarea produsului.Acea perioada este la intelegere intre producatorul componentelor si cel al masinii respective (Dacia, Volkswagen, etc)Dupa acea perioada scot produsul pe piata in ambalaj propriu si il personalizeaza cum cred ei de cuviinta, nu cum impune producatorul auto!Important este ca piesa cumparata sa aiba acel timbru cu numarul de omologare RAR.Diferenta de pret poate veni si din faptul ca ambalajul producatorului auto are alt cost, transferul prin magaziile producatorului auto costa, distributia ca piese de origine costa si ea, si nimeni nu revinde fara o cota de profit ! La piesele de origine vindute prin diverse magazine se aduna mai multe cote de adaos comercial (al producatorului auto si cel al magazinului - cel putin)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Timbrul ala nu valoreaza mare lucru de unul singur. Eu l-am gasit si pe produse 'originale', adica nonameuri de 2 lei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Timbrul ala contine un numar si o informare facuta la RAR iti va spune daca este in regula cu produsul sau nu.Daca nu este in regula, de ex cumperi placute de frina si ei iti spun ca acel numar este pentru un kit ambreiaj, atunci poti sa le spui ca au "treaba" la magazinul de piese respectiv.Si asa se mai poate face un pic de curatenie printre no-name-uri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,60% din durabilitatea unui kit de ambreiaj depinde de conducatorul auto si diferenta de calitatea produsului, deoarece 9 conducatori auto din 10 tin ambreiajul apasat la fiecare intersectie si nu mai discut de femei cel putin.In 1990 am fost primul privatizat in domeniul mecanica auto si aveam vreo 13 persoane care faceau Spania,plecau de aici cu persoane si de acolo veneau cu pachete,ma saturasem sa le schimb uleiul saptamanal iar la un moment dat se ajungea la schimbarea ambreiajului si am montat atat Valeo cat si Luk deoarece Sachs era mult mai scump dar nu am auzit pe vreunul sa se vaiete de vreo uzura prematura a ambreiajului.Era unul cu un Vectra 20 DTL care vorba aceea a facut ani de zile acest traseu de nici cainii pe acasa nu-l mai cunosteau si tot asa a vandut masina ,fara semne de oboseala la kit-ul care il schimbasem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu compari drumurile de Spania, la care debraiezi de 100 ori in 3000 km cu mersul in bucuresti unde faci acelasi numar de debraieri intr-o singura zi cu 50 km???!!???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.