Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
Guest kufu

KIT XENON pentru faza lunga

Recommended Posts

Buna ziua,Sper ca cineva de pe acest forum stufos ma poate ajuta cu urmatoarea problema:Stie toata lumea ca in mod normal, daca ai xenon aftermarket pe faza lunga, nu poti sa dai flash-uri.M-am gandit la urmatoarea "schema":Balastul sa fie alimentat odata cu pornirea motorului si pe un fir intre balast si bec sa se interpuna un releu, comandat de alimentarea masinii pentru faza lunga. Nu stiu daca a incercat cineva asa ceva si nici daca e corect ce am scris. Imi cer scuze daca s-a mai discutat!Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Nu prea cred ca merge solutia asta... Vezi tu, din balast ies tensiuni foarte mari, deci nu prea vad releul care sa comute asemenea tensiuni, plus ca daca ai observat firele de la balast la bec sunt cu o izolatie mai altfel care rezista la tensiuni foarte mari (unele kit-uri au fire ecranate acolo), deci cand le intrerupi, apar... artificii ! Originalele au soclu cu electromagnet care schimba unghiul becului/lupei, facand astfel posibile schimbarea instant a fazei si implicit flash-ul. Deci, cand e vorba de tensiuni de ordinul kilovoltilor, eu zic sa te abtii de la improvizatii...

Link to comment
Share on other sites

Da... Stiam ca sunt tensiuni mari acolo (25 kV parca).

 

Faza cu electromagnetul este la H4 si inca un model parca... Stiu si de asta (am pe alta masina :P Si... ca o paranteza in paranteza, pentru colegul de mai sus, nu am lupe la acea masina dar mi-am reglat frumos farurile la service autorizat si mai stiu sa utilizez si butonul "reglare faruri)".

 

Multumesc ggi pentru raspuns!

Link to comment
Share on other sites

daca citeai macar ce scria pe cutia chitului HID era minunat . si pistoalele se vand dar nu pot fi folosite legal la impuscat USL-isti, MANEL-isti, MU-isti, ciori si alte categorii ...

normal ca poti folosi reglajul manual de nivel al farurilor dar legislatia europeana cere unul automat .

 

nu poti pune releu pe iesirea HV a balastului pentru ca becul HID are o tensiune de aprindere (in mod normal 1...3KV pentru becuri auto) si o tensiune de mentinere (80...150Vpentru aceleasi becuri)aprimderea dureaza 1...60 secunde depinzand de bec/producator/balast .

oricum intensitatea maxima mai repede de 15 secunde n-am auzit sa faca nici un bec/producator, teoretic este posibil dar scurteaza enorm viata becului .

daca intrerupi iesirea HV balastul trece in "IGNITION" facand pulsuri de cativa KV necesari aprinderii , majoritatea "balast-urilor" (nu stiu daca alea de pe alibaba la 30 USD ) fac un numar de incercari "ignition" dupa care renunta si ai sa ai surpriza ca becul nu se mai aprinde cand vrei tu .

masinile echipate "bi-xenon" fac "flash" folosind un sistem mecanic iar farul este mereu aprins .

 

 

PS citeste si asta http://www.politisti.ro/topic/6505-sunt ... termarket/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines