Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor
Sign in to follow this  
mac01

tv Platinium RML-20 OTXT

Recommended Posts

Va salut!Am un Tv Platinium Model RML-20 OTXT care are tensiunea de alimentare final video 350 volti. Si in sarcina si fara sarcina tensiunea video este 350volti in loc de 170 volti. Am verificat rezistenta, dioda si condensatorul care pleaca din trafo linii ( le-am si schimbat) si sunt OK.Restul tensiunilor din televizor sunt bune, si televizorul functioneaza perfect, afara de finalul video. Ce ma sfatuiti sa fac, ca nu-i mai dau de cap?Multumesc

Celelalte recuperate ale trafului de linii cum sunt?Si la aceasta tensiune nu a sburat condensatorul de filtraj 22mf/250v?

Celelalte tensiuni de pe traful linii sunt ca la carte. Tensiunea am masurat-o pe condensatorul de filtraj de 10mf/250v. Condensatorul inca nu a zburat in aer datorita faptului ca integratul final video TDA 6107 l-am gasit in scurt. Am schimbat integratul si am pus altul nou, dar tensiunea este mare. Am lasat bara de alimentare in aer si am schimbat condensatorul cu unul la 400v pana repar [email protected] raileanu florin.Eu vorbesc de tensiunea video nu de tensiunea necesara G2-ului.

@ dan cod; Azi ti-am ascultat sfatul si am schimbat condensatorii de 100uf/160v si 33uf/160v.Degeaba. Tensiunea inca este mare. @giany;Am pus si o rezistenta de sarcina de 47k ca sa simulez un consumator. Restul tensiunilor de pe trafo linii sunt bune. Cred ca pana la urma este un mic scurt la bobinajului trafului. Foarte ciudat defectul, deoarece traful inca functioneaza.Are cineva vreo idee de unde as putea sa obtin o tensiune de 170 volti? Am scos si o mica schema cu partea de linii.

Da se poate obtine.Bobinezi cateva spire pe miezul trafului .Un capat il legi la U1 si altul la dioda.Nu va trebui spire multe.Depinde si de vum nimeresti sensul infasurarii.Tatonezi.

Merci. Asa am sa fac. Am zis sa salvez trafu' linii, deoarece inca mai functioneaza.Va tin la curent cu ce am facut.