Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
Guest giovanni6459

Reparatii decoder satelitar digi tv hyundai hss1160NA

Recommended Posts

Guest giovanni6459

VA SALUT CU MULT RESPECT PE TOTIIAm o problema cu decoderul Hyundai hss1160NA si va rog foarte frumos sa ma ajutati decoderul are semnal bun intre 80 - 90 vede toate programele la liber dar nu le vede pe cele la plataeu am schimbat 5 condensatori 3 de pe palca de alimentare C18 C23 C24 si inca doi de pe placa principala de 470uF 10V dar problema nu sa rezolvat si tensiunile sunt mai mici de pe palca de alimentare. Va multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Guest giovanni6459

Iti Mltumesc frumos ca mi-ai raspuns tensiunea normala 30V si imi scoate o tensiune variabila 18 si 23 Vtensiunea normala este de 23V si imi da variabil 15V - 18V, 12v normal variabil 4.3V, 8V normal variabil 2.7V - 5.8V, 5V normal variabil 1.2V - 2.7V, 3,3V normal variabil 1,7V - 2V

Link to comment
Share on other sites

Guest giovanni6459

Nu il putem trimite la service rcs-rds pentu ca lucrez in Italia intro localitate montana la circa 150km de Torino si di cauza muncii nu putem ajunge la Torino.Am sunat la Bucuresti si nea spus ca abbonametul e platit pe un an de zile si decoderul este defect dar ei spun ca cartela functoneaza. Noi am crezut ca e cartela magnetizata pe ecran la programele platite afiseaza nota9 ca alarma acces refuzat ceva de genu.

Link to comment
Share on other sites

Guest giovanni6459

iti multumesc. maine o sa mi fac rost de ei . da am facut si revenirea la setarile fabricantuli de mai multe ori cu cei de la rcs-rds ei mi-au spus ca cartela n ar avea nicio problema numai decoderu e defect,daca crezi ca ar mai trebui ceva scremi pentrtu ca maine incerc sa mi fac rost de pese iti multumesc,

Link to comment
Share on other sites

vad ca puneti mare "pret" pe ce spun cei de la service din tara(adica de la cei dela telefon...de regula cei ce raspund la telefon "sunt pe dinafara" cu partea de depanare a decodoarelor...ei stiu niste intrebari/raspunsuri "grila " si atat!) eu zic ca e posibil sa fie cartela ...de ceva timp cei de la digi au schimbat sistemul de codare a programelor ...totodata schimbind si cartelele vechi ...de aceea v-am intrebat de culoarea cartelei...si... daca tot ati sunat la digi ...nu va spus sa tineti aparatul pe un post codat cel putin o ora? (fara sa mai schimbati acel post in tot acest interval!!)

Link to comment
Share on other sites

Guest giovanni6459

aveti dreptate poate fi cartela dar ei mi-au spus sa o scot din decoder le ma spus ce mesaj imi da nota 3 cartela lipsa asa au ajuns la concluzia ca este buna culoarea cartelei este albsatr pe o parte iar pe partea microcipuli alb cu rosu ,sa stii ca ma m uitat atat pe scheda madre cat si scheda de alimentare dar nu gasit acei condesatori de 1oo-330 multumesc mult, stii ce asi putea face pentu reglarea tensiunii de alimentatione scremi te rog.

Link to comment
Share on other sites

Guest giovanni6459

revin cu aceiasi problema decoder digi tv hss1160na nu imi citeste cartela desi am semnal bun pe toate frecventele vede numai programele la liber ma poate ajuta cineva va rog frumos,nu am posibilita tate sa-l trimit in tara am sunat la bucuresti si dupa mai multe incercari scos din priza bagat...scoasa cartela..resetari lasat pe ma-i multe programe tvri protv ma i bine 2 ore mi-au spus ca este decoderu defect am introdus odata cu cartela si o bucata decarton deasupra dar nici-un semn am schimbat 5 condesatori mentionati ma i sus si cu toate astea nimic rezolvat ba mai rau nu ma-i am tensiune normala pe scheda de alimentare sunt mai mici si variabile tensiunile sunt scrise itr-un paragraf ma-i sus. va multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

dupa cum spuneti ... cred ca nu masurati cum trebuie tensiunile sau aparatul de masura nu e bun (posibil sa nu fie setat corect pe tensiune continua)

si dupa parerea mea aparatul(digi) nu are nici o problema pe partea de alimentare (tensiuni)

daca ar fi ceva probleme cu tensiunile ...nu ar mai fi pornit(sau ar fi pornit foarte greu)

cind masurati ...ce referinta luati? (adica unde anume puneti borna minus al aparatului de masura?)

v-am pus mai jos schema sursei (hyundai hss1160NA) si v-am desenat cum trebuie sa masurati tensiunile...

daca sunt in regula ...atunci problema se muta in partea de cititor card si cardul digi(care ar putea fi defect fizic ) sau blocat ...dupa cum v-am zis cei de la digi se pot insela (in privinta defectului)

nu cred ca e bine sa luati drept bune tot ce vi se spune ... daca va spun ca aparatul e defect ...au scapat foare usor de dvs :da

mai ales daca le-ati spus ca nu puteti veni in tara... :rade:

daca va apare...NOTA 9 uite ce spun cei de la digi in privinta asta:

- Hyundai: NOTA 9 – CARTELA SMART EXPIRATA

- Humax: Smartcardul nu este reinitializat

Se verifica daca antena s-a pozitionat corect pe satelitul IntelSat 10-02 (daca se vad posturile la liber: DigiTV, OTV, DDTV, UTV)

Daca nu au trecut mai mult de 3 zile de la incheierea contractului se asteapta pe un post codat (de exemplu TVR1 cu imagine pe tot ecranul) pentru activarea cartelei timp de aproximativ o ora .

Daca nu se activeaza in acest timp va recomandam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4001. Daca au trecut mai mult de 3 zile va recomandam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4001 si sa aveti la indemana datele de identificare.

post-8086-13982958644_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines