Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Punte redresoare pt. Redresor Auto ?


Vizitator samedaniel

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 231
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

De la text, in care zice cum functioneaza montajul, mai exact cum se regleaza scaderea curentului numai dupa depasirea pragului de 14,4V....

Nu imi dau seama ce am gresit , mai ales ca nu am ajuns sa reglez curentul , deoarece nu am atins pragul de 14,4v.Primi doi pasi cred ca i-am facut corect , deoarece , 1-am reglat tensiunea la 14.4V fara conectare si pasul 2 - am reglat tensiunea la cu bat peste 13V .
Link spre comentariu

Am inteles , dar de ce am asa 6V intre pinul 6 al CI-ului si minus, la conetarea cu bateria, cand am inteles ca trebuie sa fie mica (aproape de zero). Din cate am citit : " cand tensiunea acumulatorului se afla intre 10 si 14 volti VD7 este in conductie si VT1 trece in conductie , dar totusi iesire integratului ramane tot la zero volti."La mine cu bateria conectata si 12.9V la borne , am 6V intre pinul 6 si minus.

Tind sa cred ca este o problema la constructia kitului
Link spre comentariu
Vizitator cristichihaia

" Incarcatorul se regleaza intai din P3, a.i. la o tensiune de incarcare de 14.4V, tensiunea de iesire a amplificatorului operational sa fie maxima. . "

Cu acumulatorul descarcat conectat la redresor incarci bateria pina la 14,4 si masori tensiunea pe pinul 6 rotind p3 pina la indicatia maxima lasand cursorul exact in punctul in care creste brusc ( va creste usor apoi brusc se va duce undeva pe la 14 v) .
Link spre comentariu

Electrolitul acumulatorului are valoarea de 1,28 g/cm ?Daca nu are aceasta valoare, da-l jos pe cel vechi, spala bacurile acumulatorului cu apa distilata (FARA PRESIUNE) apoi pune electrolit nou, se gaseste la orice magazin de piese auto, mare atentie cum manevrezi acumulatorul, fara graba. Atentie si la electrolit pateaza si chiar arde hainele daca nu este neutralizat.Mai jos ai un tabel cu tensiunea acumulatorului in functie de densitatea electrolitului.

post-29979-139829762411_thumb.png

Densitate el..doc

Link spre comentariu

Bateria de pe masina a ramas constant in 12.6V , mai o pun pe masina sa vad cat de usor o porneste . Aceasta baterie vreau sa ma mai tina macar o luna pana vine una noua. Celelalte 2 bateri mici una de 7Ah si una de 12Ah, le am din ups-urile care le-am demontat , si o sa le supun la cateva teste de reciclare , nu le folosesc la nimik , dar nu mi-ar strica la pescuit daca o sa le readuc la viata . In ceea ce priveste al 2 traf , cu 4 fire in primar , am facut cateva masuratori si mia- dat cu "virgula" . Atasez o poza cu masuratorile poate ma lamurit care e ordinea .

post-46349-139829763315_thumb.jpg

Link spre comentariu

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: Postarea ta va necesita aprobare moderator înainte de a fi vizibilă.

Vizitator
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Răspunde la acest subiect...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.




×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări