Guest pisica matache Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Am o Solenza,la care am completat de doua ori antigelul in iarna asta,deoarece scazuse nivelul sub minim.N-am observat sa am pe undeva pierderi,asa ca ma gandesc la ce-i mai rau,garnitura de chiulasa arsa.Uleiul in baie e la nivel,pare in regula,nu are spuma semn ca a ajuns in contact cu antigelul.Unde dispare totusi acesta,sau cum as putea depista daca garnitura e dusa sau nu?Multumesc anticipat pentru orice sugestie. Link to comment
YO9IBC Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Salut.Sub bujii ai o conducta care cu capatul din stanga intra in motor (pompa de apa) iar la capatul din dreapta pleaca un furtun. Verifica cu atentie la capatul din stanga, unde intra in pompa de apa, ca pe acolo curge si se prelinge pe motor, iar acesta, fiind fierbinte, evapora foarte repede lichidul curs, si din cauza asta nu iti dai seama. Acolo unde intra in pompa de apa are un o-ring, din cauciuc special, rezistent termic, care nu se gaseste, si daca se gaseste, se gaseste numai la Dacia si costa vreo 150 lei Cauta simeringuri la magazinele auto, din alea straine la set mare, in cutie de lemn (se vand si la bucata). Eu am pus doua, unul langa altul, si acum etansarea e mult mai buna.Daca aveai garnitura de chiulasa arsa, dadea cu abur pe esapament.Succes. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now