Guest alinushiiitm Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Buna dimineatza tuturor,Am nevoie de ajutorul colegilor experimentati daca se poate, sunt incepator si cunosc notiunile de baza ale electronicii.Dispun de acest televizor.. vechi ce este drept dar o o diagonala mare si claritate foarte buna pentru anul lui de fabricatie. De o saptamana si ceva au inceput niste simptome.. Imaginea este tot clara cat si sunetul.. au aparut dungi orizontale in anumite locuri. Cred ca cel mai bine este sa va arat poza.Va rog cine poate sa ma ajute? Multumesc anticipat. Link to comment
ronyku Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 schimba c-urile de filtraj din baleaju vertical si cele de pe sursa PS. Am gasit si o schema sasiul este 615C2 descarca de aici http://www.eserviceinfo.com/downloadsm/ ... _2520.html unde scrie Download >> To download the file, please, click here ! << Download Link to comment
Toni Marginean Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Fata de cele de mai sus dati cu un spray contact pe trimerile de la vertical (si apoi miscatile putin stanga-dreapta). Link to comment
Guest alinushiiitm Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Multumesc frumos pentru ajutor si mai necesit un pic.. este nemtesc cum localizez baleajul vertical? Link to comment
Toni Marginean Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 De la deflexie "coboara" in placa 4 fire: doua langa trafo linii, baleiajul orizontal si doua la baleiajul vertical. Tot in BV veti gasi trimerii (rezistente semireglabile) de care v-am spus. Link to comment
dariuspopescu Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Baleiajul vertical il gasiti pe schema notat "Vertikal-Stufe" si e construit in jurul unui circuit integrat (TDA1870 cu 15 pini gen pieptene) montat pe radiator. Link to comment