Guest Daniel_ Posted October 17, 2012 Share Posted October 17, 2012 Am ars circuitul electronic al ventilatorului si am nevoie de un montaj pt alimentarea lui. Statorul are 2 bobine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
popa ionut Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 Eu zic ca iti iei alt ventilator...nu cred ca ai vrea sa faci un asemena circuit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Daniel_ Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 Stiu ca asta ar fi cea mai simpla metoda, ideea e ca ma intereseaza cum si daca se poate marii rpm inlocuind circuitul electronic.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mircea Posted November 1, 2012 Share Posted November 1, 2012 Cred ca ar trebui sa consideri ca RPM-ul este limitat de constructia mecanica a motorului. Adica, nu poti sa mergi prea mult peste ceea ca fabricantul a conceput, decat daca distrugerea motorului nu este o problema Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Daniel_ Posted November 1, 2012 Share Posted November 1, 2012 Distrugerea lui nu este o problema, macar la 3000 de rpm sa reusesc sa-l duc, este suficient fata de cum era din fabrica, 1800 rpm.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.L Posted November 1, 2012 Share Posted November 1, 2012 Turatie mai mare = cond mai mic. E un singur electrolitic pe placa de comanda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Daniel_ Posted November 1, 2012 Share Posted November 1, 2012 Am retinut treaba cu condensatorul dar, eu am placa arsa..mai exact mi s-a ars jucandu-ma cu plusul de la alimentare prin toate lipiturile circuitelor , am renuntat la ea eliminand-o brutal din ansamblu cu un patent lasand doar bornele bobinei intacte in urma procesului de "dezasamblare". Acum imi trebuie un alt montaj pt pornirea ventilatorului.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.L Posted November 1, 2012 Share Posted November 1, 2012 Ia-l din alt ventilatorSau cauta pe google Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Daniel_ Posted November 1, 2012 Share Posted November 1, 2012 Am cautat pe internet inainte sa postez aici.. n-am gasit nimic convingator, am ajuns aici in speranta ca voi primii ajutor in problema mea. Am incercat cu o alta placa dintr-un alt cooler de 2200 de rpm si nu a functionat.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.L Posted November 1, 2012 Share Posted November 1, 2012 Pai placa trebuie montata in interior,ca are un senzor hall (magnetic), pt a citi pozitia elicei (care are un magnet) si a da corect comanda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Daniel_ Posted November 2, 2012 Share Posted November 2, 2012 "M-a lovit" un gand ca ar trebui montanta aproape de campul magnetic al rotorului dar..am ars si placa aia, tot cu alimentarea pusa pe toate circuitele placii, pe langa asta..n-am putut scoate statorul din suport, cred ca e lipit de carcasa si n-am vrut sa mai fac vreo dracovenie sa-l stric si p-ala..Un montaj simplu cu un numar mic de tranzistori cred ca ar reusi sa porneasca ventilatorul.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.