Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Problema alarma Maat 679 VW Polo


Guest dementhor

Recommended Posts

Guest dementhor

Salutare,

 

Am si eu o problema cu o alarma Maat 679 montata pe un VW Polo 9N, fabricatie 2006. Are si inchidere centralizata insa NU e cea originala.

 

Problema este ca la un anumit timp dupa armare incepe sa sune fara sa se mai opreasca si fara sa fi avut parte de soc. Nu se poate opri nici din telecomanda decat pentru acea perioada de armare de cca 30s dupa dezarmare si armare. Singura posibilitate este sa ma duc pana jos sa ii deschid o usa si sa ii pun alarma din nou, urmand ca dupa aceeasi perioada de timp (30-60min) iar sa inceapa sa sune.

 

Momentan i-am decuplat inchiderea centralizata si pana acum nu a mai sunat aiurea, testandu-i bineinteles functionalitatea (sut in roata, deschis o usa, etc.).

 

Tind sa cred ca am o problema pe partea de inchidere centralizata si nu cu montajul sau unitatea centrala a alarmei. Acum nu sunt convins ca daca inchiderea centralizata nu este cuplata, Unitatea Centrala a alarmei nu cumva decupleaza si alte functionalitati, care ar putea fi de vina pentru comportamentul neobisnuit al alarmei.

 

Mufa de inchidere centralizata are 6 fire (verzi si albastre). Pe 2 dintre ele masurate cu oricare din celelalte 4 am +12V, iar celelalte 4 nu au tensiune. Presupun ca cele 4 fara tensiune sunt firele de comanda catre usi (am 4 usi si portbagajul nu are inchidere centralizata). Cele 2 cu +12V sunt de alimentare? Nu prea inteleg de ce din moment ce inchiderea se cupleaza la unitatea centrala de alarma, deja alimentata.

 

Acum inteleg ca cel putin la Polo comanda de inchidere si deschidere a usilor se da pe un singur fir si de fiecare data este o tensiune negativa. Cum pot verifica acest lucru? Pot sa folosesc o masa de sasiu si sa masor firele in timp ce inchid/deschid usile?

 

Si in final, care ar putea fi cauza acestei probleme?

 

Multumesc anticipat!

Link to comment
  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dancostea2002

    1

  • Big

    1

salut, vad ca esti din buc. mergi la un service specializat pt siguranta masinii (si a ta). daca ai schema alarmei si tot nu intelegi care este rolul fiecarui fir, iti recomand sa lasi pe cineva care cu asta se ocupa sa rezolve problema. succes.

Link to comment
Guest dementhor

O recomandare foarte buna de altfel. In alta ordine de idei desi am apelat la specialisti tot nu s-a rezolvat pana acum, moment in care am decis totusi sa arunc o privire. Am schema alarmei si vad ce trebuie sa intre acolo... problema este ca nu stiu ce inchidere este montata pe masina si care este rolul acelor fire din inchidere si mai precis daca sunt montate corect sau nu. Din moment ce urla gratuit, o problema este, zic.Daca m-am exprimat gresit, imi cer scuze.Oricum in cazul in care nu m-as pricepe deloc, nu m-as apuca si m-as plimba cu masina din service in service si pe unde trec sa las o dara de bani. Totusi am de gand sa fac ceva economie si macar sa descopar de unde este problema. Nu vreau sa ma duc sa imi schimb inchiderea si a doua zi sa aflu ca este de la altceva.Si in final, in cazul in care ma gandeam sa apelez la service nu mai intrebam aici. Sunt suficient de matur din toate punctele de vedere, sa nu ma apuc sa desfac jumate de masina sa vad eu ce si cum. Cateva masuratori si o constatare pot sa fac fara sa ma pun in pericol nici pe mine nici pe masina.Multumesc pentru sfaturi, tare as vrea sa ma pricep si eu la asa ceva macar teoretic, chiar daca ajung cu ea in service si nu ma apuc eu.

Link to comment

unul din intrerupatoarele de usa este defect,va arata usa deschisa aleatoriu.verificati care din ei.este posibil sa mai aveti instalat un astfel de intrerupator (palaptor) si la capota.daca il aveti decuplati-l,cel mai adesea de acolo apar problemele.inchiderea centralizata nu are legatura cu functionarea alarmei.daca aveti manualul de instructiuni,o puteti trece in mod valet,in acest caz functionand inchiderea fara a activa alarma.

Link to comment
Guest dementhor

L-am decuplat pe cel de la capota si intradevar nu mai suna atat de repede. Dar dupa 3-4 ore iar incepe. Ma gandesc ca daca ar fi de la inca unul (portiere, portbagaj) ar fi piuit la fel de repede. De la ce ar putea fi?Multumesc!

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines