Guest sapte77 Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 problemele financiare nu imi permit sa apelez la un specialist daca ma poate ajuta cineva pe panoul de comanda sint aprinse toate functiile in schimb cind actionez butonul pistolului nu am nici aer nici arc ce ar trebui sa verific pentru inceput Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickrvl Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 problemele financiare nu imi permit sa apelez la un specialist daca ma poate ajuta cineva pe panoul de comanda sint aprinse toate functiile in schimb cind actionez butonul pistolului nu am nici aer nici arc ce ar trebui sa verific pentru inceputIncepe cu pistolul, asigura-te mai intii ca acesta este in regula, comanda nu este intrerupta si actioneaza ferm, cabluri intrerupte sau scurturi...... deabia dupa acea cauti in masina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sapte77 Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Am verificat pistolul contact cabluri sint functionale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gauss Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Pune un set nou de consumabile , verifica contactul de protectie ( de obicei se face printr-un inel de alama de pe protectia duzei si electrodului de taiere , la 2 pini elastici de pe capul de taiere ) , mai verifica si faptul ca nu este in scurt capul de taiere ( intre electrodul de forta si cel de inalta frecventa ) . Mai verifica ( daca are si este intact ) contactul de siguranta al pistoletului ( de obicei un magnet pe ornamentul de protectie al mufei pistoletului , care actioneaza un contact reed din interior , sau un pinten care actioneaza un microcontact cu lamela ) . Mai departe , alte protectii ( la capacele plasmei ) , in interior trebuie sa fie un presostat care - i spune plasmei ca are aer , contactul lui trebuie sa fie facut ... Apoi , se intimpla ceva cind apesi pe tragaci ? Atentie , prin interior sint tensiuni periculoase ... Verifica daca filtrul din reductorul de aer nu este colmatat cu ulei , sau tubulatura pina la electrovalva si dupa , inclusiv electrovalva sint in regula ... Puntea redresoare sa nu fie in scurt ... se verifica intre contactul central al mufei pistoletului de pe aparat , si cablul sau mufa de masa . Apoi mai vedem ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickrvl Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Am verificat pistolul contact cabluri sint functionaleDaca defectul se afla in masina e aproape imposibil de reparat prin intermediul acestor discutii, pentru mai multe teste uite aici un manual insa este in portugheza: http://www.baw.com.br/media/1307/pmx100 ... mx1000.pdf probabil ca o sa folosesti translate, si vezi ca nu toate becurile trebuie sa fie aprinse, de exemplu acesta in mod normal trebuie sa fie stins: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sapte77 Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 am gasit o varianta sa schimb plasma pawermax cu o plasma selco genesis 90 amperi noua eu as vrea sa tai automatizat ce imi recomandati selco este capabila de acest lucru ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.