adrian250786 Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 va salut,am o mare problema cu aceasta masina de spalat,inainte de a renunta la repararea ei as vrea sa va intreb si pe dvs poate totusi exista o explicatie,primul lucru care l-am facut cand am ajuns la client i-am dat stoarcere a evacuat apa putin s-a rotit cuva de 3-4 ori si a murit,carbuni sunt ok i-am scos (mai mult de jumate)am curatat rotorul,pompa era infundata am dat-o jos am pus alta noua si tot la fel face,eu stiu ca atunci cand invarti rotorul tahometrul ar trebui sa scoata un curent alternativ dar acesta nu scoate nimic si gresala mea care ma macina e ca am plecat de la client si nu l-am masurat pe rezistenta care ar trebui sa arate 68-70 ohm daca ar fi asta n-ar fi o problema dar ma gandesc sa nu fie un defect pe placa,poate v-ati mai intalnit cu asa ceva VA MULTUMESC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romica-b Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 In special motoarele de Arctic si Beko au o slabiciune in zona tahometrului(se sparge magnetul).Dupa cum se manifesta,sigur ai probleme in zona taho.Pe placa nu ai probleme.Bafta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrian250786 Posted August 27, 2012 Author Share Posted August 27, 2012 multumesc pt raspuns o sa ii inlocuiesc motorul ca am unul care se potriveste Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romica-b Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Nu trebuie inlocuit tot motorul,ci numai magnetul tahometrului. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrian250786 Posted August 28, 2012 Author Share Posted August 28, 2012 motorul care l-am avut nu s-a potrivit si intr-adevar magnetul este spart am sunat la magazinul de piese si nu au magnetul,el vine echipat pe motor si unul nou costa 400 ron iar clientul nu vrea sa de atatia bani.de unde sa fac rost de un magnet?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romica-b Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Cum poti fi depanator si sa nu ai un motor defect?Dute la un service,imposibil sa nu aiba asa ceva.Se potrivesc si de la alte motoare.Poti incerca in extremis sa-l lipesti cu loctite sau "picatura"E firesc ca proprietarul sa nu vrea sa schimbe motorul ptr. un amarat de magnet.Bafta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrian250786 Posted August 31, 2012 Author Share Posted August 31, 2012 sunt abia la inceput de drum si m-am gandit sa il lipesc dar crapaturile care raman? ca nu pot sa il lipesc perfect,astea nu o sa afecteze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romica-b Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 Lipit corect (cand spun asta,ma refer la faptul ca "magnetul"cum il numim in mod uzual,este in fapt un "magnet" compus, care poate sa aiba 4-6-8 poli.Ii poti pune in evidenta alipindu-l de un alt magnet tangential (ca doua roti dintate care se angreneaza ).Tinand fix un magnet si rotindu-l pe celalalt,o sa remarci ca se evidentiaza 4-6-8 zone in care apare o forta de respingere (poli de acelasi tip )Deci,revenind,daca l-ai lipit corect, trebuie sa pui in evidenta un numar par de zone in care se resping.Daca ai parti lipsa, trebuie un alt magnet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.