Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
Sign in to follow this  
electro-dan

relanty

Recommended Posts

Daca ma poate ajuta cineva sa-mi explice cum as putea sa-mi repar singur dacia 1310 sa tina relanty-ul fara saiba adaugata de mine la jiglorul de relanty situat in partea laterala a carburatorului, acea saiba am pus-o ca ultima solutie. Pot tine masina ponita la 1000 rot/min . Am demontat carburatorul si am curatat toate orificiile gasite cu toate ca erau in regula, am curatat platina, am pus bujii noi,fise si lulea noua, reglajul de aer este in pozitie optima, altfel daca il misc se simte ca scade turatia si se opreste, ulei nu consuma, presiunea de ulei este la 6 cand accelerez, am miscat avansul in stanga si dreapta dar este in pozitie optima. Masina o am de 4 luni si nu am experienta in domeniu. Poate imi veti spune sa duc masina la un service, dar totusi eu vreau sa invat sa ma pot descurca atunci cand dau de defectiuni departe de service. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guest trotil_trist

Daca ma poate ajuta cineva sa-mi explice cum as putea sa-mi repar singur dacia 1310 sa tina relanty-ul fara saiba adaugata de mine la jiglorul de relanty situat in partea laterala a carburatorului, acea saiba am pus-o ca ultima solutie. Pot tine masina ponita la 1000 rot/min . Am demontat carburatorul si am curatat toate orificiile gasite cu toate ca erau in regula, am curatat platina, am pus bujii noi,fise si lulea noua, reglajul de aer este in pozitie optima, altfel daca il misc se simte ca scade turatia si se opreste, ulei nu consuma, presiunea de ulei este la 6 cand accelerez, am miscat avansul in stanga si dreapta dar este in pozitie optima. Masina o am de 4 luni si nu am experienta in domeniu. Poate imi veti spune sa duc masina la un service, dar totusi eu vreau sa invat sa ma pot descurca atunci cand dau de defectiuni departe de service. Multumesc.

Ceaa ce am facut eu.... : reglat mai intai avansul vacuumatic...dar daca zici ca esti incepator, nu te sfatuiesc sa te bagi...mai bine roaga pe cineva care a mai facut asa ceva sa te ajute. Abia dupa aia am reglat distanta la platini (din ochi, ca daca te iei dupa carti...ajungi cam la balamuc), reglat jiclorul la aer, dupa care reglat relantiul. Si in felul acesta s-au crucit aia de la ITP, ca-mi statea cu motorul cald la 700 RPM :supz: . E de inteles ca i-am aplicat mai intai de toate carburatorului o spalare cu Dicarbosol (sau nush cum dreaq ii mai zice, ca pe recipient scria ceva de genu' Policolor)....Si inca ceva... spune nu bujiilor de duzina...daca poti, ia-ti Sinterom, daca poti si mai mult, ia-ti Bosch (te duci la magazin si il rogi pe nenea d-acolo sa-ti dea Bosch-uri pt 1310... ca stie el de care, sau ar trebui sa stie. )P.S : daca esti din Braila, ti-o fac eu ... dar i need gasoline :drinkers: :smt003

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines