Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
Sign in to follow this  
Guest dafy_vlad

GLUCOMETRU...SCHEMA ELECTRICA!!!???HELP!!!

Recommended Posts

Guest dafy_vlad

UNDE POT GASII O SCHEMA ELECTRICA PT UN GLUCOMETRU?AM RAMAS FARA OPTIUNI

1. Este bine sa postezi intr-un singur loc.2. Ce masoara ala? Zaharul din sange? M-ai facut curios.

Guest dafy_vlad

imi pare rau dar sunt disperat.ala masoara concentratia de glucoza din sange...e pt diabetici...sunt student la bioinginerie

Si maica-mea are unul (din pacate are diabet), si concluziile care le-am tras din studierea lui sunt cam urmatoarele (daca ma insel,ceea ce e foarte posibil, astept contraziceri):Determinarea cantitatii de glucoza se face prin masurarea optica a efectului care il are sangele asupra unei benzi impregnate cu un reactiv (nu cunosc despre ce reactiv e vorba). Determinarea nu se face direct, ci doar cu ajutorul acestui reactiv, iar in cazul asta, o schema fara a se indica si ce tip de reactiv sa folosesti, e nefolositoare. Din metodele care se cam folosesc in industrie pentru aparate de acest gen, presupun ca in interiorul lui exista un singur integrat care face toata treaba (SOC - System On Chip), si care mai mult ca sigur ca nu il vei gasi la distribuitori de componente, la bucata. Acei reactivi se procura pentru fiecare tip de aparat in parte, nu sunt compatibili de la un aparat la altul, si fiecare set de reactivi in parte contine un chip care trebuie introdus in aparat, si care presupun ca are memorate niste constante de calibrare pentru respectivul lot de reactivi. Am facut odata un test cu 2 benzi de reactiv din acelasi lot, insa la una din benzi am facut citirea folosind cipul de calibrare de la un alt lot, si rezultatele au fost foarte diferite./pisoiu