Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

alimentare amplificator +/- 12v

Guest floryn07

Recommended Posts

Guest floryn07

Buna ziua! Am cumparat un kit de amplificare audio. Kitul contine 2 integrate TDA 2030. Trebuie doar sa ii fac legaturile la alimentare, la difuzoare si legatura cu playerul. Problema intervine la alimentare: eu sunt incepator in domeniul electronicii si in ceea ce priveste alimentarea amplificatoarelor, eram obisnuit ca pe schema sa vad doar GND si N volti (de exemplu).De data aceasta pe schema am la alimentare: la o borna -12v si la cealalta +12v. Cum as putea sa alimentez? Dispun de o sursa de alimentare ATX, care scoate 12v, 10A. PS: nu dispun de schema cirucitului, dar in caz ca este necesar o voi desena.Va multumesc anticipat!

• Replies 9
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nu merge cu sursa ATX, iti trebuie sursa simetrica +/-12v de exemplu un transformator 9-0-9v la minim 3A, o punte de diode si doi condensatori. La sursa simetrica ai trei fire: plus, masa si minus. TDA2030 merge si in alimentare simpla adica doar plus si masa, dar este alta schema, alt cablaj, si la 12v simplu nu o sa scoti mare lucru din el.