Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Raritati vintage


Postări Recomandate

M-am gandit la un subiect mai putin obisnuit, un topic cu aparate audio-video necunoscute sau putin cunoscute publicului larg. De-a lungul anilor am colectionat multe aparate de acest gen si voi incerca sa prezint saptamanal cate unul , in limita timpului.

As dori sa fac doua mentiuni importante;

1. Ii rog pe toti fanii marcilor comerciale sa se abtina in a posta aici poze si detalii(ma refer la denon,pioneer,technics,sony,onkyo,marantz,etc).

2. De asemenea ii rog pe toti care vor posta(daca sunt amatori), sa puna poze reale, nu luate de pe net.

 

Rolul acestui topic( in viziunea mea) ar fi o prezentare reala a unor aparate pe langa care trecem uneori si zicem; cine naiba a auzit de firma...X?

Inca ceva, nici un aparat pe care il voi prezenta aici nu este si nu va fi de vanzare.

 

Pentru inceput un amplificator Uranya, productie Italia as zice, an de fabricatie undeva la 1971-1975, este lucrat cu piese europene, BC-uri in preamplificare si AD 262 si BD162 in final. Poate ca aici e ciudatenia cea mai mare, un final pe germaniu si unul pe siliciu. Cert este ca functioneaza excelent si nu suna rau deloc. A avut doi condensatori electrolitici umflati, in rest nu are nici o lipitura refacuta.

Butoanele de la potentiometre se prind cu suruburi,nu a fost necesar sa curat cu contact spray nici un potentiometru. Puterea aproximativa este undeva la 2x10W. Ecranat foarte bine si in partea superioara si in cea inferioara cu tabla groasa. Carcasa de lemn ar mai trebui un pic slefuita desi arata binisor si acum.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Link spre comentariu

Multumesc Stefan.

Pentru saptamana aceasta un amplificator mic realizat de o firma de statii de emisie(din cate stiu eu). Este vorba de Midland