cristian_98 Postat Iunie 25, 2012 Partajează Postat Iunie 25, 2012 Buna seara!De ceva timp posed un DERBI Vamos de 49cc...l-am tinut ceva timp fara a-i face nimic....Acum am zis sa vad ce e cu el.Setul fiind uzat,l-am schimbat si problema se pune astfel:i-am facut un rodaj,cam 2 ore de mers la relanti,apoi am zis sa vad cum merge pe sosea....demaraj foarte slab,si viteza ia greu si maxim un 35-40km/h.Muzicuta e ok,daca sufli in ea canta,cxablul de acceleratie este ok.Va rog sa ma ajutati cu un sfat ,referitor la aceasta problema...de ce functioneaza asa? Citează Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Iunie 27, 2012 Partajează Postat Iunie 27, 2012 acolo a-i un variator(ambreaj centrifugal)vezi daca nu cumva a-i ceva probleme pe acolo sau vezi daca nu si cureaua este slabita succese Citează Link spre comentariu
cristian_98 Postat Iunie 28, 2012 Autor Partajează Postat Iunie 28, 2012 Am verificat acel variator,am schimbat rolele de cateva ori,acum e in regula ambreajul centrifugal....dar motorul la fel....parca imi face in ciuda..... Citează Link spre comentariu
Dj Alex Postat Iunie 28, 2012 Partajează Postat Iunie 28, 2012 uite in primul rand un rodaj nu se face in 2 ore de ex uite asa fac eu cand schimb setul dupa ce am montat tot la loc il pornesc motorul si il las sa functioneze in gol fara nici o sarcina dupa 10-15 min il opresc il las 30 min oprit dupaceia il pornesc din nou si il las din nou il pornesc 10-15 min si repet procesul de cateva ori , de ex daca schimb numai segmenti si pistonul fac 200 Km rodaj daca schimb cilindu+piston +segmenti atunci fac 500 Km ASTA ESTE VALABIL PT MOTOARELE IN 2 T ai curatat carburatoul ? semeringurile de la ambelaj in ce stare sunt ? cum porneste la cald /rece ? Citează Link spre comentariu
cristian_98 Postat Iunie 28, 2012 Autor Partajează Postat Iunie 28, 2012 chiar nu stiam aceasta metoda de rodare,simeringurile sunt bune,carburatorul este curatat....(am pus unul nou si merge mai rau decat in starea asta)....Mi-a spus cineva sa scot cureaua si sa vad cum merge motorul....se tureaza bine....dar treaba e ca se tureaza in gol bine,in sarcina nici nu vrea sa auda de ceva demaraj.....La cald porneste acum foarte usor,iar la rece dupa cateva pedale sta singur la relanti.... Citează Link spre comentariu
yo9hrb Postat Iunie 29, 2012 Partajează Postat Iunie 29, 2012 Poate trebuie reglat avansul aprinderii. Citează Link spre comentariu
cristian_98 Postat Iunie 29, 2012 Autor Partajează Postat Iunie 29, 2012 Cum se regleaza acest avans?(nu are cititor)... Citează Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 29, 2012 Partajează Postat Iunie 29, 2012 Salut,Nu cumva ai turnat pistonul pe la ceva firme?Am patit aceeasi problema cu ani in urma si se datora pistonului care era de proasta calitate si se dilata. Citează Link spre comentariu
cristian_98 Postat Iunie 29, 2012 Autor Partajează Postat Iunie 29, 2012 Nu,am cumparat setul motor nou dintr-un magazin specializat,este ok.... Citează Link spre comentariu
Dj Alex Postat Iulie 1, 2012 Partajează Postat Iulie 1, 2012 daca ii pus pe cric si il accelerezi se tureaza ? cum raspunde la acceleratie ?ai reglat bine amestecul de aer ? Citează Link spre comentariu
cristian_98 Postat Iulie 1, 2012 Autor Partajează Postat Iulie 1, 2012 da,pe cric se tureaza ok.... Citează Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Iulie 1, 2012 Partajează Postat Iulie 1, 2012 Cum spuneam uitate pe la cureaua variator acolo poate iti apar alunecari(patinari )daca nu a-i acolo atunci a-i ceva pe la ALIMENTARE Citează Link spre comentariu
cristian_98 Postat Iulie 1, 2012 Autor Partajează Postat Iulie 1, 2012 La variator nu cred ca sunt probleme,am verificat,am consultat un specialist si mi-a spus in felul urmator....Demarajul slab poate fi din cauza muzicutei...am dat-o jos am verificat daca etanseaza cat de cat dar.... am pus benzina in ea ,curge foarte repede...am schimbat lamelele,am ''reparat-o''.Am pus-o la loc.....aceeasi poveste.....Cetr e ca rolele din variator sunt de 5,5 grame,iar daca tin bine minte cineva mi-a spus ca originalele sunt de 7,2 grame(la el a zis ca mergea bine cu 5 grame)...Mentionez ca toba nu e originala.Ieri mi-a venit in minte sa verific ceva.Am scos benzina din rezervor si am lasat-o la decantat.Faptul ce m-a determinat sa fac acest lucru a fost ca celalalt scuter al meu cu motor de 150cm/cubi mi-a facut probleme la pornire.Am gasit in rezervor APA ..... Dintr-un pet de 2,5Litri cam 0,5 Litri erau apa.Si totusi am luat benzina de la locul unde imi alimentez masina saptamanal,cu motorina si e foarte ok....am crezut acelasi lucru si despre benzina..... Citează Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Iulie 1, 2012 Partajează Postat Iulie 1, 2012 si acuma merge daca decantati benzina sa intelegem? Citează Link spre comentariu
cristian_98 Postat Iulie 1, 2012 Autor Partajează Postat Iulie 1, 2012 Tot slab,habar nu am ce sa-i mai fac....cred ca il voi scoate la vanzare,imi scoate par alb de tanar.....Alte sugestii daca mai aveti va rog sa imi ziceti.....eventual de la ce alt model de scuter i-as putea pune motor?S-au ce model de scuter imi recomandati?(DERBI nu mai vreau, spun asta din start). Citează Link spre comentariu
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: Postarea ta va necesita aprobare moderator înainte de a fi vizibilă.