Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Probleme scuter...


Postări Recomandate

Buna seara!De ceva timp posed un DERBI Vamos de 49cc...l-am tinut ceva timp fara a-i face nimic....Acum am zis sa vad ce e cu el.Setul fiind uzat,l-am schimbat si problema se pune astfel:i-am facut un rodaj,cam 2 ore de mers la relanti,apoi am zis sa vad cum merge pe sosea....demaraj foarte slab,si viteza ia greu si maxim un 35-40km/h.Muzicuta e ok,daca sufli in ea canta,cxablul de acceleratie este ok.Va rog sa ma ajutati cu un sfat ,referitor la aceasta problema...de ce functioneaza asa? :da :speriat :nas:

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 21
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

uite in primul rand un rodaj nu se face in 2 ore de ex uite asa fac eu cand schimb setul dupa ce am montat tot la loc il pornesc motorul si il las sa functioneze in gol fara nici o sarcina dupa 10-15 min il opresc il las 30 min oprit dupaceia il pornesc din nou si il las din nou il pornesc 10-15 min si repet procesul de cateva ori , de ex daca schimb numai segmenti si pistonul fac 200 Km rodaj daca schimb cilindu+piston +segmenti atunci fac 500 Km ASTA ESTE VALABIL PT MOTOARELE IN 2 T

ai curatat carburatoul ? semeringurile de la ambelaj in ce stare sunt ?

cum porneste la cald /rece ?

Link spre comentariu

chiar nu stiam aceasta metoda de rodare,simeringurile sunt bune,carburatorul este curatat....(am pus unul nou si merge mai rau decat in starea asta)....Mi-a spus cineva sa scot cureaua si sa vad cum merge motorul....se tureaza bine....dar treaba e ca se tureaza in gol bine,in sarcina nici nu vrea sa auda de ceva demaraj.....La cald porneste acum foarte usor,iar la rece dupa cateva pedale sta singur la relanti.... :nebunrau: :nebunrau:

Link spre comentariu

La variator nu cred ca sunt probleme,am verificat,am consultat un specialist si mi-a spus in felul urmator....Demarajul slab poate fi din cauza muzicutei...am dat-o jos am verificat daca etanseaza cat de cat dar.... am pus benzina in ea ,curge foarte repede...am schimbat lamelele,am ''reparat-o''.Am pus-o la loc.....aceeasi poveste.....Cetr e ca rolele din variator sunt de 5,5 grame,iar daca tin bine minte cineva mi-a spus ca originalele sunt de 7,2 grame(la el a zis ca mergea bine cu 5 grame)...Mentionez ca toba nu e originala.Ieri mi-a venit in minte sa verific ceva.Am scos benzina din rezervor si am lasat-o la decantat.Faptul ce m-a determinat sa fac acest lucru a fost ca celalalt scuter al meu cu motor de 150cm/cubi mi-a facut probleme la pornire.Am gasit in rezervor APA ..... :rade: :rade: Dintr-un pet de 2,5Litri cam 0,5 Litri erau apa.Si totusi am luat benzina de la locul unde imi alimentez masina saptamanal,cu motorina si e foarte ok....am crezut acelasi lucru si despre benzina..... :da :da :dans:

Link spre comentariu

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: Postarea ta va necesita aprobare moderator înainte de a fi vizibilă.

Vizitator
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Răspunde la acest subiect...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.




×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări