Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor
Sign in to follow this  
Guest Half Life

AR MAI TREBUI SI UN CONDENSATOR?

Recommended Posts

Guest Half Life

Statia ar fi 4*60watts RMS iar un dif 150 w rms .conteaza mult grosimea cablurilor de alimentare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guest Half Life

Caracteristici statie

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca cablurile de alimentare nu-ti suporta curentul consumat de statie - se vor incalzi iar apoi se topesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conteaza grosimea cablurile, cum sa nu, caci ultimul lucru pe care ti-l doresti in masina e un scurt pe undeva sub mocheta :axe: asa ca mare atentie, caci au ars alte masini din mai putin ...Cat despre intrebarea initiala "mai e nevoie si de un condensator", poti sa iti raspunzi singur, in functie de cum se aude nasul la putere mare, adica trebuie sa iti dai seama daca "ar vrea mai mult dar nu are de unde", oricum statia nu este atat de puternica in cat sa necesite neaparat un condensator de un farad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Half Life

da intradevar cablurile se mai incalzeau era un cablu auriu transparent nu foarte gros ceva cam cum este la un prelungitor.pe asta mi-l recomandase niste vanzatori.Dar era normal ca atunci cand dadeam mai tare vol ledul de la statie palpaia iar boxele distorsionau? bateria de pe dacie era de 70 ah noua, iar sunet trageam dintr-un cd-player Care ar fi solutia ?( sa ascult muzica) momentan 'sistemul' il tin in casa iar curent trag din sursa de la caculator si se aude mult mai bine fata de ce era in masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guest Half Life

a si dif sunt de 30cm pretul cred ca il banuiti iar fiecare difuzor e legat pe 2 canale.in cutie dif sunt despartite de un perete si fiecare are o gaura de aerisire(10cm) montata in spatele dif la baza cutiei. Cum vi se pare proiectul. ar trebui sa aiba performante, am calculat corect dimensiunile? placajul e de 2 cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimba cablurile cu unnele adecvate, si va functiona mai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

condensatorul iti trebuie la o putere de aproximativ 500W rms... esti din bucuresti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Half Life

nu sunt din bucuresti dar cred ca tot am sa cumpar un condensator de 1 f si un kit de cabluri pt . sisteme auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intai cumpara un kit de cabluri adecvat pentru instalatii audio auto.. si vezi cum se aude atunci... eu zic ca o sa se auda mult mai bine. eu zica mai faci totusi o verificare la firele boxelor ce pleaca din unitate. verifica-le contactele... iar daca pe fata ai boxe in usi, vezi sa nu faca atingere pe tabla (izoleazal eventual papucii cu niste izolier band). oricum condesatorul mai asteapta cu el. la unitate ai montat inainte vreun filtru de deparazitare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu iti spun sigur ca nu ai nevoie de condensator.... 0.5F se pune la 500W RMS....Cat despre cabluri la puterea aceea un 8AWG iti e bun.. e pe limita..dar tzine ...nu ia foc masina sau ceva.... merge pana la 30A sa tragi pe acel cablu 8AWG= 10mm grosimeRecomandarea mea ar fi sa cumperi ablu de 4AWG= 20mm grosime .6 metri iti ajung pentru o masina.... 5 metri pe cablu cu siguranta de riguare pe plus.... si 1m pe masa.... Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Gherila_PTM

8AWG= 10mm grosimeBafta

10mm grosime?!? grosime - adik diametrul unui fir ( + sau -) trebuie sa fie de atat?!? Mi se pare kam gros:D... Am si eu un amplif "asemanator" k putere...si m-ar interesa si pe mine asa ceva

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest darkangelbv

Intradevar amplifurile auto sunt mari "sugatoare" de electricitateFirele care aduc curentul de la baterie trebuie sa fie CAT MAI GROASE deoarece un fir subtire are rezistenta mai mare, iar la asemenea curent ar fi o cadere de tensiue insemnata, care duce la scaderea tensiunii la intrarea amplifului, limitari ale basului (suna k din galeata) si nu in ultimul rand o incalzire a acestuia....Nu sfatuiesc pe nimeni sa foloseasca fire subtiri pentru ca va poate lua foc masina NU GLUMESC!!!!!!P.S sa nu lipseasca siguranta, imediat dupa baterieIn privinta condensatorului, daca nu ai limitari la bass nu e nevoie sa pui

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.