Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Hercules XPS210 probleme


Vizitator incepatorul 26

Postări Recomandate

Vizitator incepatorul 26

Salutare prieteni,am o problema cu un sistem de sunet cu TDA2030,pana recent nu mi se auzea pe un canal am schimbat TDA ul si problema persista, recent nu mai misca deloc,doar un barait in bas,diodele de la alimentare se incalzesc.sistemul are 3 tda.daca ma puteti ajuta cu vreo idee,un sfat,eventual o schema.mentionez ca sunt incepator dar nu total pe dinafara,multumesc.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 34
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Cu siguranta unul dintre cele 3 TDA-uri este in scurt, de asta se incalzesc diodele, etc.Propabil TDA-ul de la subwoofer este in scurt, ca sa afli sigur care din ele este in scurt trebuie sa le izolezi pinii de alimentare si apoi sa masori. Sau mai e varianta sa scoti fiecare integrat afara si sa-l masori.Nu stiu exact de ce pana acum nu ti se auzea un canal, poate sa fie de la cablul de semnal sau chiar de la etajul final, deci inca un TDA de schimbat.

Link spre comentariu
Vizitator incepatorul 26

am gasit un condendator placheta 471 ,spart posibil baraitul din asta? problema e ca nu am altul sal schimb momentan.

Link spre comentariu

am gasit un condendator placheta 471 ,spart posibil baraitul din asta? problema e ca nu am altul sal schimb momentan.

Nu e de la asta baraitul, la tine nu merge deloc. Tu sigur ai scurt pe alimentare dat de un TDA2030 strapuns, de acolo e baraitul.Trebuie schimbat si condensatorul, probabil e pe calea de semnal, sigur ai niste filtre RC sau filtre active pe acolo.Sistemul are tensiune simpla sau dubla de alimentare? Masoara ce rezistenta este intre pinii 3 si 5 la oricare din cele 3 TDA-uri, masuratoarea asta o faci cu sistemul oprit. Daca gasesti scurt trebuie sa identifici la care TDA este problema deoarece toate 3 au alimentarea comuna.Daca nu te pricepi apeleaza la un electronist.
Link spre comentariu