Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cip cheie Matiz


Guest doar2gi

Recommended Posts

Guest doar2gi

Va salut cu respect. Am la matiz contact cu cip. S-a stricat contactul (defect mecanic ).Pot anula actiunea cip-ului de pe cheie ca sa pot pune un contact nou clasic fara cip? Multumesc.

Link to comment
  • Replies 15
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • adrian250786

    5

  • Dr.L

    3

  • alfabit

    2

  • dancostea2002

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

...Pot anula actiunea cip-ului de pe cheie ca sa pot pune un contact nou clasic fara cip?

Se poate, se face anuleaza imobilizatorul din ecu injectie, dar nu ma intreba cum ca nu stiu sa explic. Cel mai bine te duci la cineva care a mai facut asa-ceva, sa faci singur trebuie sa ai scule si know-how.
Link to comment

S-a stricat contactul (defect mecanic ).Pot anula actiunea cip-ului de pe cheie ca sa pot pune un contact nou clasic fara cip?

Poti face si altfel, mai simplu fara sa umbli in ecu sau immo. Schimbi contactul cu unul nou, folosesti cheile noului contact.Bobina de citire transponder ( pt. identificare keie ) este pusa in jurul contactului, tu schimbi contactul, pastrezi bobina, iei din keia veche transponderul ( este incastrat in plasticul keii, fixat cu adeziv, vezi ca e de sticla sa nu-l spargi cind il tai de pe keia veche ) si acel transponder il lipesti cu ceva adeziv silicon sau poxipol ( cel mai bun poxipol ) linga bobina de citire, astfel ca vei avea immo deblocat ca transponderul original va fi citit de bobina mereu cind vei porni cu keia noua.Asta e tot si o poti face si singur, sper ca m-am facut inteles suficient.
Link to comment
  • 1 year later...

Buna ziua,am aceeasi problema precum colegul de mai sus,doar ca eu am rupt inelul cu conectorul respectiv si s-a rupt si bobina....credeti ca mai pot face ceva?multumesc

Link to comment

Pai ori e bobina, ori e cip, ori e un asamblu format din cele 2...Fiecare e o chestie diferita.Dar pe masina, 'cipul' e chiar calculatorul motorului.

Link to comment

eu vreau sa pot sti daca pot pune unul din dez. sau nou l-am gasit undeva cu 140 nou.......poza mai jos cu ce vreau sa pun. :cry:poza cu stricaciunea e aici:http://www.99poze.ro/matiz_99547984/2/

post-36189-139829720498_thumb.jpg

Link to comment

da are 2 pini ......deci daca cumpar unul nou pot sa il folosesc asa cum il cumpar si o sa iau cipul din cheia care o am deja si o sa il lipesc langa bobina noua,sau o sa il bag in cheia butucului nou...???

Link to comment

daca la demontare ai deteriorat lectorul de transponder il poti inlocui cu unul nou sau din dezmembrari fara alte probleme.transponderul (chipul) il pui in locasul din cheia butucului nou.chestia cu lipitul langa bobina este perfect valabila la alte marci,insa matizul este foarte pretentios la pozitionarea acestuia.o abatere de 2-3mm si masina nu va porni,vei avea ,,low signal from transponder".daca ai un singur transponder si vrei sa-l clonezi se poate face cu T-300.in caz ca vrei sa anulezi definitiv immobilizatorul,se rescrie memoria 29f200 din ecu Kemsko D3 si se aplica emulator (virginizare+invatarea noului cod din emulator).virginizarea este FF de la 4000 la 8000 inclusiv (asemanatoare cu Sirius 32N sau EMS3132).rescrierea memoriei o poti executa in doua feluri :ecu in boot-mode cu Galleto (cea mai usoara dar si mai riscanta ,pentru ca se poate bloca)sau rescriere flash pe programator (mai dificila dar 100%sigura).operatiunea implica dotarea materiala (statie aer cald,programator,soclu adaptor,etc)si o experienta adecvata in domeniul electronicii auto,altfel riscati sa compromiteti definitiv ECU si va fi necesara inlocuirea lui. bafta mare si sa vedem cat mai curand micul ,,gigant" la drum!

Link to comment

problema rezolvata....scos cateii din butucul vechi montati pe butucul nou..am obtinut un butuc functional aceeasi cheie totul cu 140 ron...asta ca am rupt bobina,daca nu o rupeam o rezolvam cu 50 ron. :101

Link to comment
  • 2 years later...
Guest Andrei.Gabriel

Salut,am si eu un matiz din 2005 si am o problema similara ca cea a lui ( adrian250786) mai exact am rupt acem (inel, cititor de senzor de pe contact) cel care citeste acel senzor de pe chieie, am urmat sfaturile dumneavoastra si am cumparat altul de la dezmembrari insa nu functioneaza(mentionez ca inainte de a rupe acel cititor masina functiona perfect) am mai intrebat pe cineva si mi.a spus ca trebuie inlocuit cu tot cu acel imobilizator de sub volan (cel cu cutie gri) am contactat dinou vanzatorul de la dezmembrari am achizitionat si acel "imobilizator" iar raspunsul este acelasi,nu porneste! va rog daca ati intampinat asemenea probleme sa ma ajutati , ori daca nu am nevoie de cineva care sa anuleze acel cip (mentionez ca sunt din navodari jud. constanta)

   
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines