Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
Vintiloanea Ionut Cosmin

Cum faci din coaja de dacie un auto modern?

Recommended Posts

Guest costyn_man

Poti sa faci orice doresti, liniile caroseriei de Dacia nu pot permite sa o infrumuseteti, doar sa o faci ca "sorcova", Tara are dreptate, incoptro v-a intoarce lumea capul, spre masina sau spre tine :rolleyes: Si...apropo, motorul de Ascona il numesti tu motor?!!!!

Link to post
Share on other sites

Mi s-a propus cadou: - motor de BMW pe injectzie, 2800 cm3, 160 CP - cutie de viteze - semipuntzi spate, diferentzial - alte alea Ma gandesc la un shasiu facut de mine pt mecanica asta shi ashezat deasupra o cochilie de Trabi (pe care o am).M-oi fi uitat prea mult pe Discovery? :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Mi s-a propus cadou: - motor de BMW pe injectzie, 2800 cm3, 160 CP - cutie de viteze - semipuntzi spate, diferentzial - alte alea Ma gandesc la un shasiu facut de mine pt mecanica asta shi ashezat deasupra o cochilie de Trabi (pe care o am).M-oi fi uitat prea mult pe Discovery? :rolleyes:

atunci chiar ca o sa se adevereasca bancul cu Trabi-u` care se tinea dupa mertzane pe autostrada :smt003
Link to post
Share on other sites
Guest costyn_man

Mai frate, astea sint vise, chiar daca presupunem prin absurd ca reusesti sa pui motoru si cutia la asemenea putere (160CP), obligatoriu trebuie tractiune spate cu planetare zdravene care sa reziste.Chiar crezi ca este posibil?!!

Link to post
Share on other sites

Mai nu va mai agitati atata. Eu nu am zis sa facem din dacie o "sorcova" sau sai bag sub capota sute de cai putere dar daca vreti sa faceti (construiti) automobile de COX nu va opreste nimeni.Nu mi se pare interesant sa opresti putine elemente di automobilul vechi (lonjeroane si fetze de usi). Asta nu mai inseamna tuning ci mai degraba kraft-car ceva ce face Gim Fuse (U.S.A.) (see Discoverychanel), caci nu cred ca se omologheaza asemenea concept (cititi nirmative R.A.R.). :smt017

Link to post
Share on other sites
Guest costyn_man

cosmin, ce vrei tu este destul de dificil, aerodinamica unui turism se calculeaza pe baza unor factori externi care intervin asupra autovehiculului si numai in tunel aerodinamic.in privinta centrului de greutate si aici intervin mai multi factori, ecartamentul rotilor, garda la sol, dispunerea motorului, greutatea lui, duritatea arcurilor, bara antiruliu ...etc.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines