Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Dacia 1400


Guest petre_jipescu

Recommended Posts

Guest petre_jipescu

Porneste normal dar trebuie tinuta cu acceleratia la 2000de ture altfel se opreste??Nuse poate regla -raillantiul(750-1000),aerul lucreaza la reglaj.Schimbat carburatorul cu altul care functioneaza pe cealalta dacie.Pompa de benzina schimbata.Garnitura la galeria de admisie schimbata.Tobul economizor cu duza schimbat.Delcoul schimbat. Varog cateva sfaturi!

Link to comment
  • Replies 25
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e clar ce lucreaza si ce nu.Carburatorul de Dacia nu are reglaj de aer.Exista un surub de amestec prin care intra sub clapeta de acceleratie amestecul de ralanti si un surub de turatie care modifica pozitia clapetei de acceleratie.Oricum,posibil sa fie aer fals aer fals care nu mai conteaza cand creste turatia si lucreaza sistemul principal prin centratorul de amestec.Dar cu schimbarile facute fara rezultat cred ca trebuie vazut la fata locului.

Link to comment

Banuiesc ca ai servofrana. Verifica furtunul care merge de la servo, la motor. Verifica daca nu ia aer pe langa pompa de frana si servo. Daca nici asta nu-i, verifica supapa, verifica daca nu-i sparta membrana de la servo. Ca sa iti dai seama daca problema apare de unde am enumerat eu, obtureaza furtunul de care ti-am vorbit -indoaie-l cat mai aproape de motor, sa nu comunice cu servo. Daca problema e undeva in zona respectiva, motorul trebuie sa mearga rotund.

Link to comment

Lasa delocul in pace. Ai zis ca porneste normal. Eu am luat in calcul, ca ai aprinderea ok si este bine reglata. Atunci, ce prezinti tu acolo, este un simptom de aer fals.Si daca zici ca ai schimbat si carburatorul si persista problema, nu mai are de unde lua aer fals, decat, de unde ti-am zis io.

Link to comment

De la galeria de admisie porneste un furtun din cauciuc care vine la carburator.De regula dupa un timp furtunul respectiv (datorita caldurii )se intareste si crapa, carburatorul "prinzind aer fals".De aceea motorul porneste dar nu sta pornit decit accelerind tare.In momentul in care se lasa pedala de acceleratie motorul se opreste.Am patit-o eu mergind din Bistrita la TG.Mures.Ajungind in TG.Mures si uitindu-ma am descoperit furtunul crapat.Dupa inlocuirea lui motorul a functionat normal.Pe galeria de admisie este un stut pe care intra furtunul.De regula acolo crapa furtunul.

Link to comment

De la galeria de admisie porneste un furtun din cauciuc care vine la carburator.De regula dupa un timp furtunul respectiv (datorita caldurii )se intareste si crapa, carburatorul "prinzind aer fals".De aceea motorul porneste dar nu sta pornit decit accelerind tare.In momentul in care se lasa pedala de acceleratie motorul se opreste.Am patit-o eu mergind din Bistrita la TG.Mures.Ajungind in TG.Mures si uitindu-ma am descoperit furtunul crapat.Dupa inlocuirea lui motorul a functionat normal.Pe galeria de admisie este un stut pe care intra furtunul.De regula acolo crapa furtunul.

Ala de care zici tu, preia gazele din capacul culbutorilor, si n`are treaba cu problema lui.
Link to comment

Acolo unde ti-a facut el sageata galbena stranguleaza furtunul cu o cheie franceza sau facand bucla la furtun si astfel vezi daca nu sunt de vina cilindru de la servo,supapa unisens si racordul de cauciu.Deci dupa strangulare daca tot oscileaza nu mai umbla degeaba la partea de frana.

Link to comment

eu nu ma pricep la masini da ,spun cea ce am facut vezi ca la fltru de aer in lateral ai doua gauri pune pe cineva sa tina mana pe o gaura cat timp tii tu masina acelerata si lasa pedala de aceleratie moale in sus si vezi cum se comporta sau mai bine scoate filtru si la gaura unde intra aer pune un burete ,macar asa de test .si vezi ,comportamentul la dacia mea problemea era ca relantiu era prea mic si vibra toata masina .lafel am facutsi eu am schibat carburator (defapt injectorul ) ,segmenti ,piston , chiloasa , si nimic pana am facut ce tiam zis mai sus ,mam jucat cu manutza pe la filtru si am constata ca palasa din filtru era saprta,acum merge unsss NUS MECANIC asteptam rezultatele pacientului :hamac :hamac :hamac :hamac

Link to comment

Motoarele pe injectie sunt foarte pacatoase la orice racord care nu este etans si trage aer fals iar multe pe injectie multipunct nici nu pornesc daca nu pui filtrul de aer pentru ca debitmetrul nu comanda pompa de benzina.Mie imi este foarte frica ca el are ceva ovalizari pe la galeria de admisie si nu mai este plana.Nu cumva la schimbarea carburatoarelor ai reflosit aceleasi garnituri deteriorate?Si mai am o banuiala,sunt sigur ca nu ai cheltuit tu banii pe carburator nou si imi pun urmatoarea intrebare,nu cumva ambele carburatoare au uzura la clapeta de acceleratie,la difuzor ma refer?

Link to comment

Ala de care zici tu, preia gazele din capacul culbutorilor, si n`are treaba cu problema lui.Moliona, probail ca nu ai inteles ce am spus.Din carburator iese o teava, orientata inspre radiator, unde se racordeaza,la un capat, un furtun care vine din capacul culbutorilor(de care ziceai tu)iar pe capatul celelalt al tevii se racordeaza un furtun care vine de la galeria de admisie,pe care este un stut.Uita-te si spune-mi daca nu am dreptate.Despre furtunul acela vorbeam.Stiu foarte bine despre ce vorbesc.

Link to comment
Motoarele pe injectie sunt foarte pacatoase la orice racord care nu este etans si trage aer fals iar multe pe injectie multipunct nici nu pornesc daca nu pui filtrul de aer pentru ca debitmetrul nu comanda pompa de benzina.

Mie imi este foarte frica ca el are ceva ovalizari pe la galeria de admisie si nu mai este plana.

Nu cumva la schimbarea carburatoarelor ai reflosit aceleasi garnituri deteriorate?

Si mai am o banuiala,sunt sigur ca nu ai cheltuit tu banii pe carburator nou si imi pun urmatoarea intrebare,nu cumva ambele carburatoare au uzura la clapeta de acceleratie,la difuzor ma refer?[/quote

 

]

normal ca au uzura ,garnitura e buna ,nam probleme cu masina

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines