Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

gpl auto


Recommended Posts

  • Replies 26
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

cum arata, dar nu e bun?Adica indica eronat?daca instalatia este montata in regim de amator, reglajul este mai greu de facut.pentru a conecta cele 4 fire sunt necesare mai multe detalii referitoare la modelul instalatiei si subansamblelor

arata eronat ca cica trebuia sa pun butelia cu ceasul in sus ,da nu aveam cum ca nu mai puteam pune capacul deeasuprea am sa revin cu poze poate asa va dati cu parerea mai bine instalatia este pusa de un amator sau un mecanic neautoriza adica nea ghita , masina merge foarte bine cu gazz numai ca nu imi pot da seama cat gaz mai am in butelie
Link to comment

Nu lucrez in domeniu, dar am folosit si folosesc in continuare GPL.Ideal este ca sa montezi o instalatie omologata si sa fie perfect functionala dpdv al protectiilor.nu este suficient sa mearga bine masina, este nevoie si de siguranta in functionare.Spre exemplu, la instalatia mea butelia are o durata de viata de 8 ani.Ca sa reglezi indicatorul trebuie sa consumi tot gpl-ul din butelie.ceasul, nu trebuie montat in sus ci la un unghi de 30 grade (intre 20 si 40grade).dupa ce o aduci in unghiul respectiv mai pornesti din nou masina si consumi tot GPL-ul care cu siguranta il mai ai.mai modifici unghiul pana acul iti indica putin peste 0. dupa care fixezi butelia in aceea pozitie.dupa aceasta operatie se trece la reglajul fin din indicatorul cu ac prin rotirea lui stanga/dreapta pana indica 0.Succes!!!

Link to comment

Nu lucrez in domeniu, dar am folosit si folosesc in continuare GPL.Ideal este ca sa montezi o instalatie omologata si sa fie perfect functionala dpdv al protectiilor.nu este suficient sa mearga bine masina, este nevoie si de siguranta in functionare.Spre exemplu, la instalatia mea butelia are o durata de viata de 8 ani.Ca sa reglezi indicatorul trebuie sa consumi tot gpl-ul din butelie.ceasul, nu trebuie montat in sus ci la un unghi de 30 grade (intre 20 si 40grade).dupa ce o aduci in unghiul respectiv mai pornesti din nou masina si consumi tot GPL-ul care cu siguranta il mai ai.mai modifici unghiul pana acul iti indica putin peste 0. dupa care fixezi butelia in aceea pozitie.dupa aceasta operatie se trece la reglajul fin din indicatorul cu ac prin rotirea lui stanga/dreapta pana indica 0.Succes!!!

am sa fac si asta da eu vreau ca ceasul ala sa fie in bord adika sa nu ma duc de fiecare data la el,tu cum stii ca se termina gazul ? ai ceas in bord , am mai vazut la uni ca cica cand mai are gaz pt 10 km se aprinde un bec rosu .
Link to comment

cat te-a costat instalatia cu tot cu montaj?banuiesc ca peste 100euro si mai trebuie sa mai bagi bani in ea plus ca risti enorm de multcu siguranta ca cel ce a montat-o a facut el o inginerie si a pus electrovalvele pe direct.pentru a avea posibilitatea de a vedea din habitaclu nivelul de GPL si a comuta benzina-GPL si invers ai nevoie de un comutator cu indicator de nivel.un link:http://www.tamona.lt/pdf/en/PG-3-en.pdfcauta pe okazii.ro comutator sau computer gpl si o sa gasesti intre 49 si 65lei. de la centrele service il iei pe la 100lei.

am sa fac si asta da eu vreau ca ceasul ala sa fie in bord adika sa nu ma duc de fiecare data la el,tu cum stii ca se termina gazul ? ai ceas in bord , am mai vazut la uni ca cica cand mai are gaz pt 10 km se aprinde un bec rosu .

in primul rand trebuie sa faci reglajul de care am zis mai sus, dupa care poti sa iti procuri un asemenea dispozitiv pe care il montezi.acel dispozitiv nu iti spune cand mai ai decat 10km pe GPL ci iti indica nu prea liniar nivelul de gpl.ca sa-l construiesti in regim de amator nu se justifica ca aceste dispozitive sunt pe baza de microcontroller si trebuiesc si programate.
Link to comment

instalatia ma costat 200 lei cu tot cu polomol sau cum se cheama ala ,masina merge brici ,cei drept arde garnitura de la chiloasa ,e dacie ce vrei mai mult

"M-A" ("a" de la "a costa") Regulatorul se cheama "plaman". De ce se arde garnitura de chiulasa ? La mine o singura data s-a ars, dar era ciupita de mult (o data la vreo 15.000 de kilometrii mersi de mine, dar garnitura nu cred ca a fost schibata vre-o data).
Link to comment

daca arde garnitura inseamna ca racirea nu este corespunzatoare! vezi sa nu ai surprize mai mari pe viitor! dacia aia veche si vai de mama ei are pana la urma 4 roti si te duce unde ai nevoie! nu e foarte placut sa ti se caleze motorul si nu mai ai cu ce sa te deplasezi. pe langa faptul ca risti talonul masini daca instalatia nu este omologata RAR sa nu mai zic de siguranta rutiera... numai bine si pazitiva portofelul de amenzi!

Link to comment

Despre omologare nu stiu ce sa zic...instalatia mea a fost omologata candva...dar eu nu o am trecuta pe talon. Eu gazul mi-l reglez singur de fiecare data asa cum imi place mie. Am facut odata imprudenta sa ma duc cu Dacia la Dacia Service (pentru ploiesteni - Serviceul de pe Gageni) ca imi cam intrerupea (era din avans). S-au uitat baietii, au surubarit pe acolo...gata. Sufletu ! A doua zi nu mai puteam deloc sa pornesc masina (eu o pornesc doar pe GPL inclusiv la -20 grade...cu sprit de benzina in nas). De atunci mi-o reglez singur de fiecare data cand nu-mi place cum merge.

Link to comment

in mod normal garnitura de chiulasa nu se arde de la GPL.In anumite cazuri se poate intampla dar atunci e vorba de o defectiune tehnica la sistemul de racire, amestec neomogen sau este forjata.Cu GPL, in cazul tau trebuie sa mergi mai batraneste. Cu siguranta nu ai montat mixerul.

siguranta rutiera e maxima nu bubuie nu trancane numai cand merg cu ea :aplauze

Pentru ce te-ai aplaudat? ca eu nu am inteles nimic.Nu vreau sa ma intelegi gresit, dar mai bine scrie in limba engleza ca daca esti din India si vorbesti limba punjabi este posibil ca unele cuvinte sa nu corespunda in limba romana.ca sa intelegi ce am zis poti citi aici:http://www.moftulroman.ro/chestii-serio ... t-romanetiPe scurt:Lucian Cueşdean: “Limba punjabi, din India, are 2.000 de cuvinte curat româneşti, iar multe altele seamănă foarte mult cu ale noastre. Asta pentru că ei sunt urmaşii unui trib getic, ca şi noi, deşi distanţa dintre români şi punjabi este de 4.500 de kilometri”
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines