philips Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Salut, mi-a oferit un prieten un compresor de autobus in 2 pistoane , cu butelie si supapa de refulare la pretul de 150 lei. El a renuntat la el deoarece are racire pe apa sus la chiuloasa si trebuia sa ii tot bage apa. L-am pornit scurt si a mers. Am desfacut compresorul si la un piston i s-a rupt un segment. Mai ar fi o problema ca biela de la un piston cam are joc sus la piston( nu la arborele cotit ), deci trebuie bucsata. Ce ziceti merita sa-l cumpar avand in vedere ce trebuie sa investesc? Gasesc segmenti pentru el? Atasez cateva poze: http://tinypic.com/view.php?pic=mrbr6e&s=5 http://tinypic.com/view.php?pic=21lnxy1&s=5 http://tinypic.com/view.php?pic=jfgtna&s=5 Link to comment
boederyakumo Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Eu zic sa cautati prin targ unul adus de pe dincolo, ca sa faceti cu ala treaba mai trebuie sa bagati bani buni in el, iar pentru antrenarea lui trebuie un motor de cel putin 1,5 kw la 1400 rpm cu reductie , fulie mica pe motor si fulie mare pe compresor. Link to comment
yo9hrb Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Parerea mea e sa cauti un compresor de ECR350. Are racirea pe aer, are lagare pe role (deci nu trebuie ungere sub presiune, ca la compresoarele de Saviem). Acum, depinde si ce vrei sa faci cu el. Link to comment
philips Posted January 14, 2012 Author Share Posted January 14, 2012 Am cautat pe net dupa ecr 350, dar nu am gasit sub 1000lei(cu toata instalatia). Eu il folosesc pentru acasa, umflat roti, vopsit , lucrui marunte. Segmenti pentru el mai se gasesc? Link to comment
philips Posted January 14, 2012 Author Share Posted January 14, 2012 Am gasit pe net ca acest compresor este folosit, se numeste IKARUS.Am gassit si sgementi la 16lei setu. Link to comment
en Posted January 15, 2012 Share Posted January 15, 2012 In general cand iei un lucru vechi, exista riscul sa-l "carpesti" pe o parte si in timp sa "crape" in alta parte.Si chiar te intrebi daca se merita sa-l mai folosesti. Link to comment
yo9hrb Posted January 15, 2012 Share Posted January 15, 2012 Trebuie vazuta si uzura cilindrilor. Daca sunt cilindrii prea uzati, degeaba ii pui segmenti noi. Link to comment
philips Posted January 15, 2012 Author Share Posted January 15, 2012 Am adus un mecanic, care a zis ca cilindrii sunt buni, nu sunt perfecti, dar sunt buni. Tot el mi-a zis ca dupa cum a vazut crede ca biela este pe role, nu este cu cuzinet , deci nu ar fi problema griparii cuzinetiilor. Link to comment
molioa Posted January 15, 2012 Share Posted January 15, 2012 cuzinetii nu se gripeaza, daca este ulei in baie. pot sa spun ca, acest tip de compresor, echipat cu o butelie de 100L iti asigura un debit de aer suficient, la o presiune de cca. 4 bar, cat sa poti vopsi, cursiv, un microbuz. Link to comment
philips Posted January 16, 2012 Author Share Posted January 16, 2012 L-am cumparat cu 150 lei. Am inceput sa ma ocup de el. L-am dus la o spalatorie auto unde la curatat foarte bine, atat butelia cat si pompa. Pentru poma am cautat segmenti si am gasit, costa 60 lei amandoua seturile. O sa mai pun poze cu ele. Link to comment
gcom61 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Tare te-ai mai grabit... Vei ajunge la un pret la care puteai achizitiona un compresor nou cu butelie si motor la 220V.Acest tip de compresor,pt ca are cilindrii foarte mari in diametru iti va face probleme mari la antrenare;cu alte cuvinte pt o presiune de cca 4-6 bari cred ca vor fi necesari 2-3 kw. Link to comment
philips Posted January 16, 2012 Author Share Posted January 16, 2012 cilindrii sunt de 75mm, dar sunt doi, cel de raba are 90mm si lumea zice ca un motor 1,8kw,2,2kw este suficient pentru cel de raba. cred ca un motor de 2,2kw trifazic este suficient. Link to comment
molioa Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 cu 2,2 kw il poti antrena fara probleme. Link to comment
pop_ady44 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 avand in vedere ca este cu 2 cilindri nu o sa a-i acel soc ce piston cum se zice de aceea eu zic ca se poate antrena foarte simplu cu un motor de 1,8kw monofazic racirea o poti face foarte simplu cu o pompa de apa de la o masina de spalat cu circuit deschis adica apa sa curga intrun vas si de acolo sa se ia din nou la racit racirea apei se face cu in mic radiator de dacia papuc (pikup)am vazut asa ceva la un prieten si nu avea necazuri cu el singurul necaz este curgerea de ulei pe la semeringuri Link to comment
molioa Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Ca sa lamurim lucrurile. Eu am lucrat mult timp cu un asemenea compresor. Iti trebuie un motor de minim 2,2KW. Turatia de antrenare, eu aveam cca 1200. Nu aveam la el instalatie de racire cu apa -daca poti sa-i faci, este mai bine, ca va lucra compresorul mai usor, cu un randament mai bun, si poti ataca o turatie mai mare (1400-1500).Un motor de 1,8 monofazic, este prea slab. Ulei pe la semeringuri, curge din urmatoarele motive: uzura ax, uzura semering sau ulei prea mult in baie. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now