Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

compresor autobus in 2 pistoane


Recommended Posts

Salut, mi-a oferit un prieten un compresor de autobus in 2 pistoane , cu butelie si supapa de refulare la pretul de 150 lei. El a renuntat la el deoarece are racire pe apa sus la chiuloasa si trebuia sa ii tot bage apa. L-am pornit scurt si a mers. Am desfacut compresorul si la un piston i s-a rupt un segment. Mai ar fi o problema ca biela de la un piston cam are joc sus la piston( nu la arborele cotit ), deci trebuie bucsata. Ce ziceti merita sa-l cumpar avand in vedere ce trebuie sa investesc? Gasesc segmenti pentru el? Atasez cateva poze:

http://tinypic.com/view.php?pic=mrbr6e&s=5

http://tinypic.com/view.php?pic=21lnxy1&s=5

http://tinypic.com/view.php?pic=jfgtna&s=5

Link to comment
  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tare te-ai mai grabit... Vei ajunge la un pret la care puteai achizitiona un compresor nou cu butelie si motor la 220V.Acest tip de compresor,pt ca are cilindrii foarte mari in diametru iti va face probleme mari la antrenare;cu alte cuvinte pt o presiune de cca 4-6 bari cred ca vor fi necesari 2-3 kw.

Link to comment

avand in vedere ca este cu 2 cilindri nu o sa a-i acel soc ce piston cum se zice de aceea eu zic ca se poate antrena foarte simplu cu un motor de 1,8kw monofazic racirea o poti face foarte simplu cu o pompa de apa de la o masina de spalat cu circuit deschis adica apa sa curga intrun vas si de acolo sa se ia din nou la racit racirea apei se face cu in mic radiator de dacia papuc (pikup)am vazut asa ceva la un prieten si nu avea necazuri cu el singurul necaz este curgerea de ulei pe la semeringuri

Link to comment

Ca sa lamurim lucrurile. Eu am lucrat mult timp cu un asemenea compresor. Iti trebuie un motor de minim 2,2KW. Turatia de antrenare, eu aveam cca 1200. Nu aveam la el instalatie de racire cu apa -daca poti sa-i faci, este mai bine, ca va lucra compresorul mai usor, cu un randament mai bun, si poti ataca o turatie mai mare (1400-1500).Un motor de 1,8 monofazic, este prea slab. Ulei pe la semeringuri, curge din urmatoarele motive: uzura ax, uzura semering sau ulei prea mult in baie.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines