Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Rezistoare


Vizitator jameshk

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12
  • Creat
  • Ultimul Răspuns
Vizitator jameshk

Cauta "codul culorilor" pe goagal.

pai aia e problema ca nu pot descifra cu "codul culorilor". sunt incepator in astea. am nevoie sa fac o placa de remote control la un sistem audio. si astea au mai ramas de gasit. ceea ce ma "depaseste"sa zic asa , pentru ca nu am avut legatura cu asa ceva pana acum.
Link spre comentariu

Use this ::post-30365-139829353965_thumb.jpg

 

Este foarte util si complet GRATUIT !. Exista si alte softulete de acest gen, eu pe acesta il folosesc cind dau de greu si nu ma duce mintea.

Pe linga acesta, exista o multime de calculatoare online, pentru orice iti trasneste tie sa afli.

 

Totusi nu inteleg cum ai lucrat pina acum.

Ai folosit doar piese marcate in clar ? Condensatori, diode, rezistente, bobine, etc ?

Este ceva elementar.

Nu ca in cazul meu, cu pic-urile, unde este nevoie de mii de pagini de citit ca sa afli un lucru marunt care unora le este...

 

Imi cer scuze ca am scris in forum, am promis ca nu voi mai cere ajutor, dar mi-am permis sa dau.

Asa se ofera ajutor.

Link spre comentariu
Vizitator jameshk

Use this ::[attachment=0]Electronics-Assistant-Software.jpg[/attachment]Este foarte util si complet GRATUIT !. Exista si alte softulete de acest gen, eu pe acesta il folosesc cind dau de greu si nu ma duce mintea.Pe linga acesta, exista o multime de calculatoare online, pentru orice iti trasneste tie sa afli.Totusi nu inteleg cum ai lucrat pina acum.Ai folosit doar piese marcate in clar ? Condensatori, diode, rezistente, bobine, etc ?Este ceva elementar.Nu ca in cazul meu, cu pic-urile, unde este nevoie de mii de pagini de citit ca sa afli un lucru marunt care unora le este...Imi cer scuze ca am scris in forum, am promis ca nu voi mai cere ajutor, dar mi-am permis sa dau.Asa se ofera ajutor.