Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ajutor tuburi electronice


Lonerider

Postări Recomandate

Am cateva tuburi electronice, unele noi, altele folosite, dar in stare buna. O sa le insir aici, cu rugamintea din partea celor care cunosc, sa-mi spuneti care ce sunt si care le-as putea folosi in audio. Multumesc.Pe de alta parte, daca am gresit cu locul postarii, rog adminii sa-l mute unde i-o fi locul...2 x DY86 – 1 new, 1 used1 x ECC84 – new2 x ECC85 – new1 x ECH81 – new1 x EF80 – used2 x EF183 – new1 x EF184 – used1 x PCC189 – new1 x PCF801 – used2 x PCF802 – new3 x PCH200 – 1 new, 2 used1 x PCL84 – used1 x PCL85 – new1 x PCL805 – new1 x PL84 – new3 x PY88 – 2 new, 1 used1 x PL500 – used1 x PL36 – new (a avut fire lipite pe borne pentru a inlocui alt tub, probabil, dar nefolosit)

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 54
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Lampile ce le ai sunt de televizor, cu filamentele alimentate serie la reteaua de 220V...unele se pot folosi in audio, dar cum nu ai perechi nu prea merita...doa ECH81 e din radio, si ECC-urile, astea au filamente alimentate la 6,3V - seria E. Lampile cu P au tensiunea variabila in functie de model, dar toate au acelasi curent de lucru - 300mA. In felul asta merg alimentate in serie - daca nu e setul complet din TV, plus rezistentele de acolo poti calcula ce tensiune ti-ar trebui in functie de lampile ce le pui in montaj...nu fa ceva cu lampi doar de dragul luminitelor, e periculos si greu de facut daca nu ai cunostinte/experienta de lucru cu lampile...Pe ce te bazezi in clasificarea new/used?...sper ca nu doar pe cum arata...DY86 e redresor pentru anodica de FIT a tubului, n-ai ce face cu ea, PY88 e dioda recuperatoare, EF183 are panta variabila, nu merge bine, ECh81 e buna pt. radiouri...la fel PCH200...sunt lampi rare, daca esti sigur ca sunt noi sau macar perfect functionale mai bine le dai la schimb pe triode mai folosibile...restul se pot folosi, dar rezultatele sunt slabe...Oricum, daca vrei sa fac