Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
th3-razor

Amplificator mono TDA 7384

Recommended Posts

Cum pot modifica schema din datasheet a integratului TDA 7384? Stiu ca integratul este quad dar eu vreau doar mono sa il fac asa pt un test.Ma poate ajuta cineva cu o schema modificata ? eventual sa-mi spune-ti daca pot avea condensatorii si diodele o variatie. adica in loc de 1 uF sa fie 2 uF . Multumesc

Da la rezistente ma refeream dar sunt cam incepator si m-am grabit cand am scris in primu post.Testul ar fi ca vreau mai intai sa fac un singur canal de amplificare functional.Si voiam sa intreb daca este nevoie sa pun componente pt fiecare canal sau doar pt cel care il folosesc

Daca vrei sa folosesti doar un canal poti la renunta la cei 3 condensatori de intrare de pe celelalte 3 intrari (adica C2, C3 si C4, si il pastrezi doar pe C1). Vei conecta semnalul audio la pinul 11 prin C1 (IN1) si difuzorul il legi la pinii 7 si 9. Componentele de pe intrarile standby si mute le pastrezi (adica R1, R2, C9 si C10) si legi aceste 2 intrari la plusul alimentarii. Restul componentelor va trebui sa le pastrezi. La pinii 6 si 20 alimentezi cu maxim +18 volti. Valorile componentelor te sfatuiesc sa nu le schimbi. Lasa-le asa cum sunt in datasheeet.

Ar merge doar fara C8, desi are si el rolul lui acolo. Poti pune la C8 in loc de 0,1 uF si alte valori ( 0,068 uF 0,047 uF 0,22 uF 0,33 uF 0,47 uF). La celelalte 3 componente poti doar sa le modifici putin valoarea. C6 nu trebuie sa aiba o valoare mai mica de 10 uF (poti sa pui diverse valori intre 10 si 100 uF). Iar C5 trebuie sa fie cam de 4 ori mai mare decat C1. Deci ai putea pune C1 de 0,22 uF si C5 de 1 uF.