Vizitator Trexer Postat Decembrie 9, 2011 Partajează Postat Decembrie 9, 2011 Buna ziua! Recent, mi-am luat un televizor nou marca VERYO. Este modelul VER21P-A2. Am observat o problemă: nu recepţionez anumite programe precum Discovery Channel, Discovery Science, Discovery World ş.a. Primesc un mesaj de genul: Nu aveţi autorizaţie să vizionaţi acest program. Eu platesc pentru toate canalele Discovery + HBO MaxPack. Deci nu sunt probleme în privinţa plăţii. *Pot să vizionez HBO, HBO Comedy şi Cinemax fără probleme. *La toate canalele Discovery poţi să observi subtitrările dar nu auzi şi nu vezi.* *Spre deosebire de vechiul televizor, tot VERYO, nu are soclu pt. cablul SCART.* Am făcut poze ca să înţelegeţi mai bine: - cablu SCART - cablu SCART Nu a vrut să pun pozele pe ca să fie mai scurt. Mulţumesc anticipat! D-le moderator/administrator, în caz că am postat topic-ul unde nu trebuie, vă rog să mă scuzaţi. L-am postat aici din cauză că e vorba de o componentă. Link spre comentariu
Toni Marginean Postat Decembrie 9, 2011 Partajează Postat Decembrie 9, 2011 Totusi nu am inteles prea bine ce doriti: sa sunam noi providerul si sa-l rugam sa va dea acces pe ce platiti sau sa va oferim un televizor mai performant fata de cel care l-ati cumparat!?!????? Link spre comentariu
Vizitator Trexer Postat Decembrie 9, 2011 Partajează Postat Decembrie 9, 2011 1) Este obligatoriu cablul SCART ca să văd canalele Discovery, de exemplu? 2) Se poate introduce soclul/admisia/"gura" de intrare pt. cablul acela? Dacă da, cine îl pune? 3) Mai există vreo alta nelămurire în cazul meu? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum