Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Alimentare amplificator + schema

Guest Tyirean

Recommended Posts

Guest Tyirean

Salut tuturor, sunt incepator intr'ale electronicii.Vreau sa realizez un amplificator care sa aiba si distorsiuni mici. Problema este ca am un transformator cu priza mediana(2 infasurari+punct comun).Tensiunea de iesire redresata si filtrata este de +/-42V.Transformatorul nu este toroidal.Mentionez ca in primar ara protejat de o siguranta fuzibila de 2,5 A. Imi puteti spune cam care ar trebui sa fie puterea maxima al amplificatorului care va fi alimentat de la transformator? Pe el nu e specificat nimic. As dori sa fac ceva cu MOSFETURI ca finali.Daca se poate ajutati-ma si cu o schema care este functionala.Multumesc!

• Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Guest Tyirean

am un transformator cu priza mediana

Ce sectiune are transformatorul si ce diametru are conductorul din secundar?
Pai acum nu pot sa-ti raspund la intrebare pt ca nu il am la indemana. Tranformatorul a fost pe un amplificator METZ 4960, din pacate s-a dus. Finalii erau 2 integrate uriase STK50. Puterea era de 80Wrms/4ohmi/canal,60Wrms/8ohmi,dar avea o configuratie(A,B si A+B),unde daca selectam A sau B puteam conecta 2 boxe iar pe A+B 4boxe. Deci si asa nu inteleg ultima configuratie. Constructia e destul de complicata,are egaliztor,multe selectoare pt ca era conectat la casetofon,pickup,alt egalizator etc.Sasiul este destul de mare. Statia a fost favbricata in 1979 in West Germania. Si se vede ca era lucru nemtesc. Din pacate acele stk-uri cred ca erau prea rudimentare la acea vreme. Din ce am vazut erau 2 darlingtoni in clasa AB integrati in acea pastila.
Guest Tyirean