Guest Sh4d0w Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Salut am un sharp model c-1451sc care a fost in service dar simptomele au revenit.Am schimbat tranzistorul din sursa 2sd1554 cu unu identic dar dupa un timp iar a revenit la simptomele la inceput se "da peste cap" dupa se arede tranzistorul din sursa In timp ce "se da peste cap" scoate un sunet strident ascutit.Am schimbat iar tranzistorul cu 2sc5339 si functioneaza iar problema e ca scoate dinou sunetul strident deocamdata scoate sunetul dar incet joaca si unpic imaginea daca al ating cu o palma sau un soc usor asi revine dupa un timp iar face la fel. Sunetul nu e continuu e in functie de imaginea de pe tub.sper ca m-am facut inteles sunt incepator. Ceva sfaturiMultumesc. Link to comment
leoncris Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Ceva tensiuni masurate ,sau te'ai limitat sa tragi cu urechea la ... tiuituri ?E clar ca tensiunile's brambura ,probabil din cauza unor C_uri devalorizate,dar pana nu masori...Refa si lipiturile din zonele ... fierbinti. Link to comment
Guest Sh4d0w Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 lipiturile leam refacut sunetu pare sa fie produs de str-d5541 din cate am inteles e "SWITCH REGULATOR" dar nu am gasit datasheet la el.La ce tensiuni te referi fi te rog mai explicit nu mi-am bagat nasul in tv cand eram mic m-am electrocutat la un tub si de atunci nu am vrut sa mai aud de ele.Zimi ce sa masor si masor.Imi cer scuze daca am postat unde nu trebuia rog un moderator sa mute topicul la incepatori. Link to comment