Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
tzepii

Amplificator chinezesc "busit"...

Recommended Posts

Va salut cu deosebit respect...Sunt incepator si as avea nevoie de ajutor din partea unui profesionist...Am un "amplificator" chinezesc AV7760...caruia i-a picat un canal...De groaza trimiterii la garantie (costuri cu transport dus-intors, explicatii ciudate ,etc...) am hotarat sa "intru" in el...Ca solutie am ales inlocuirea intregului montaj chinezesc cu un montaj 2xTDA2030 cu pastrarea preamplificarii, corectorului de ton, egalizatorului si a modulului USB/Card Reader + Radio.Alimentarea montajului chinezesc se facea cu un toroidal 2x22V.As avea nevoie de o schema a montajului chinezesc, sau de indrumarea unui profesionist...nu ma descurc cu alimentarea pre-ului, corectorului si a egalizatorului...Finalii sunt D1047S.Modulul USB/Card reader + Radio se alimenta printr-un 7905...acest modul + montajul 2XTDA2030 este functional...Atasez o poza a PCB-ului...Multe multumiri anticipate !Gabi

post-29062-139829322571_thumb.jpg

Daca transformatorul are 2x22Vac atunci dupa filtrare vor fi +/-30V, in niciun caz nu merge TDA2030 acolo.Reparati canalul defect, este facut cu componente discrete deci e usor de reparat, chiar mai usor decat va fi sa faceti modificarile necesare sa puneti cu totul alta amplificare. Cel mai adesea defectul este la etajul final si prefinal (mai ales ca are prefinali slabi amplificatorul asta) deci sa verificati si prefinalii.Daca nu puteti sa-l reparati mergeti la un electronist, sigur o sa-l repare imediat.Bafta!