Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

RECTIFICARE


Recommended Posts

  • Replies 17
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pai nu cred ca ar fi o solutie de durata. Banuiresc ca, la came vrei sa lucrezi. Daca iei cementajul de pe ele...La un vibrochen rectificat, situatia este alta, lucreaza pe cuzineti.

..asa este dar alta solutie nu am masina este din 81 o honda care merge ff bine pana la dezastrul asta, si caut o solutie ,ma gandeam la vreo firma care se ocuoa cu asa ceva (cementari rectificari)
Link to comment

Pai nu cred ca ar fi o solutie de durata. Banuiresc ca, la came vrei sa lucrezi. Daca iei cementajul de pe ele...La un vibrochen rectificat, situatia este alta, lucreaza pe cuzineti.

..asa este dar alta solutie nu am masina este din 81 o honda care merge ff bine pana la dezastrul asta, si caut o solutie ,ma gandeam la vreo firma care se ocuoa cu asa ceva (cementari rectificari)
Parerea mea este, sa cautati un motor complet pe la dezmembrari auto;iesiti mult mai ieftin plus ca va ramane un motor pentru piese.La vechimea masinii probabil veti putea cumpara o masina completa la cateva sute de euro.
Link to comment

Io zic sa te lasi pagubas, daca nu vrei sa arunci banii pe fereastra.Nu cred ca cineva iti face asemenea lucrare, si sa-ti dea garantie pe ea.Manopera/materiale etc, vei iesi mai scump decat un motor, si nu va fi nici functionabil :daCauta un motor, imposibil sa nu gasesti!

Link to comment

Io zic sa te lasi pagubas, daca nu vrei sa arunci banii pe fereastra.Nu cred ca cineva iti face asemenea lucrare, si sa-ti dea garantie pe ea.Manopera/materiale etc, vei iesi mai scump decat un motor, si nu va fi nici functionabil :daCauta un motor, imposibil sa nu gasesti!

..nu cer garantie..si eu care cred-am ca ma incurajezi :jytuiyu si vreau doar rectificare la o singura cama
Link to comment

Eu am incercat la un atelier specializat in reparatii auto si utilaj greu sa [ascut ]camele la un motor D115(in sensul de a marii panta pt ca deschiderea/inchiderea supapelor sa fie mai rapida)insa din pacate dupa 4000-5000 de km a inceput sa bata urat motorul;la demontare am constatat ca tachetii facusera canale pe mijlocul camei(practic camele aveau un sant pe toata circumferinta);a trebuit ca caut alt ax original.Concluzia...nu recomand.

Link to comment

Eu am incercat la un atelier specializat in reparatii auto si utilaj greu sa [ascut ]camele la un motor D115(in sensul de a marii panta pt ca deschiderea/inchiderea supapelor sa fie mai rapida)insa din pacate dupa 4000-5000 de km a inceput sa bata urat motorul;la demontare am constatat ca tachetii facusera canale pe mijlocul camei(practic camele aveau un sant pe toata circumferinta);a trebuit ca caut alt ax original.Concluzia...nu recomand.

..multumesc pt. raspuns. stima
Link to comment

Axele cu came se schimba, nu se rectifica. Incearca pe la shrot-uri auto (prin Arad si prin Timisoara, eventual).@gcom61, motorul D115 este un motor diesel romanesc, nu era mai simplu sa cumperi o axa cu came noua?

...categoric era mai simplu dar cand pe una SH CERE 800RON CE ZICI???
Link to comment

D115 este motor diesel,2400cmc,45 cp.,turatia maxima 2500rot/min.Am reusit sa duc motorul asta la 6000 rot/min modificand panta de inchidre/deschidere a supapelor,polizand [umerii] supapelor(cei ce directioneaza aerul in cilindru);de asemenea ansamblul volanta/ambreiaj(cel de ARO-pe care era montat motorul)a fost usurat de la 24,5kg la 16 kg,iar regulatorul de debit al pompei de injectie a fost modificat in sensul ca acesta regla automat debitul de motorina numai pana la 1500 rot/min.Acel [turism] a reusit sa ajunga la 150 km /h(bineinteles cu blocarea circulatiei in spatele lui(nu se mai vedea soseaua din cauza fumului si motorinei aruncate pe esapament) :nebun: am realizat asta pt ca cineva de pe softpedia spunea ca motorul d115 este la limita maxima de performanta;culmea ca acest motor a fost folosit si cu turbina+incalzirea motorinei intre pompa de injectie si injector=>poluare euro 4(asta n-am mai incercat-o pt ca a cedat axul cu came,cum am spus in posturile anterioare). Cer scuze de offtopic;

Link to comment

Axele cu came se schimba, nu se rectifica. Incearca pe la shrot-uri auto (prin Arad si prin Timisoara, eventual).@gcom61, motorul D115 este un motor diesel romanesc, nu era mai simplu sa cumperi o axa cu came noua?

...categoric era mai simplu dar cand pe una SH CERE 800RON CE ZICI???
Cel ce a cerut atat ori nu a mai vazut bani in viata lui ori era sub influenta etnobotanicelor ....ori motorul de honda era destul de nou (ceea ce ma cam indoiesc tinand cont de faptul ca honda nu produce ciurucuri).@gcom61, nu l-ai urcat cam prea mult in ture? Ca diesel-urile sunt motoare de turatie joasa.
Link to comment

[ Honda este din 1981 si am cu ea 800.000mii km si asi fi vrut sa o duc pana la un milion,si este pe benzina800 ron, veniti cu piesa model.Cu stima, echipa autoparc.preturile sunt fixe si toate reperele au garantie.tel . 0722 500 560 AUTOPARCLEONARD SRL- dezmembrari si piese noi pt. 260 tipuri auto.sediul 1-Bucuresti, in incinta AUTOVIT splaiul unirii 450 , salon sb 13 ;sediul 2-autostrada buc-pitesti km 28 ;sediul 3-Bucuresti, str dr lister 45-47 -doar pt comenzi,fara vanzare en-detail;in curandul apropiat si in : Arad, Prahova, Craiova , Braila si Constanta.program zilnic 9 - 18 .

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines