Asi Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Practic am nevoie de ceva comutator care dintr-o miscare (mecanica, sau electrica) sa imi comute vreo 50 de contacte adica ma refer sa treaca fiecare fir "A" in conexiune cu firul 1 SAU cu firul 2, avand in total 50 de fire ce trebuiec comutate simultan fie pe setul de 50 de fire "1", fie pe setul de 50 de fire "2". Nu stiu daca m-am facut inteles (tensiunea ce o comut atinge maxim 12V iar curentul maxim atins este de 300mA, adica cerinte destul de mici) Exista asa ceva? Eu sunt inginer mecanic, daca ar fi dupa mine as insira 50 de comutatoare cu bat si as prinde cele 50 de manetute de ceva sa le actionez simultan, dar e cam mare si cam ciobanesc, altceva mai simplu? in stilul selectoarelor de intrare la amplificator care comutaul cate 3fire de-o data (as vrea de 50 daca exista ) De asta intreb, poate ceva electric? (ma uitam pe la kvm switchuri care totusi comuta cate 15fire la monitor plus alte cateva pt mouse, tastatura, unele si tastatura si audio, retea.. poate se aduna de 50 de fire comutate simultan, dar am impresia ca nu e un simplu comutator are si ceva electronica in care nu vreau sa-mi bag nasul) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Pai cam putine detalii;dar cred ca merge cu 50relee comandate simultan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
XAN77 Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 sunt si relee cu 2 sau, poate, mai multe perechi de contacte. Ai iesi la maxim 25 relee. Link to comment Share on other sites More sharing options...