Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

2X20 fara basi


Postări Recomandate

Sal am si io o mica problema cu un amplif.Sunt incepator in chestiile astea .Am facut amplifu dupa schema aceasta .htm ceva simplu .Am facut cablaju bla bla bla .... sunetul pe inalte se aude perfect problema sunt basii .Nu poate sa scoata mai mult e pocnitoare .Am zis ca e de la sursa ca numi da amperii necesari .Am pus pe baterie de masina la fel pocnitoare .Am modificat schema si ma am pus 2 condesatori de 2X0.047 in paralel in locul celui ceramic de 0.1 uf si am scos 2200 uF se aude mai bine dar cred ca am sticat ceva ca se incalzeste de l ia toti dracii (are pus radiator) .Ce credeti sa ma las pagubas si sa incerc altceva ??? sau sa mai incerc sa vad ce are .M ar interesa tot o schema de 20 25 w cu alimentare cat mai mica dar sa aiba ceva basii .Multam mult ptwww.aaroncake.net/circuits/amp20w

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 16
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

N-am reusit sa-ti vad schema,vezi cum faci si poate o postezi corect.

 

Pt ca esti incepator eu ti-as recomanda sa-ti faci un amplificator cu TDA2030 sau TDA2040. Schema e usor de pus in practica pt ca are f putine piese, integratul are si el putini pini (doar 5 :yawinkle: ) are si ceva protectii incluse in integrat.Integratul scoate in jur de 20-25w la o tensiune de alimentare in jur de 30v sau daca il alimentezi simetric +/-15v.

 

Uite aici :

http://www.ampslab.com/PDF/tda2030.pdf

 

Aici afli cam ce poate integratulul si scheme de utilizare (normale si in punte)

Link spre comentariu

TDA1554...

http://www.aaroncake.net/circuits/amp20w.htm

 

in mod normal ce ai facut tu nu prea conteaza,aia ci condensatorii..desii totusi trebuia sa ia si cea basi pe ala.....

 

 

poate totusi nu ai semnalul bun, sau boxele ...