Jump to content
ELFORUM - Forumul Electronistilor
Sign in to follow this  
Extasy2525

Ajutor pt un amplificator MOS-FET

Recommended Posts

Am gasit o schema de amplificator MOS-FET la o putere de 300W....de curand ei au taiat aia 300W si au scris 500W dar schema este aceeasi. Nu am facut niciodata un amplificator pe Mos-Fet doar pe TDA-uri...si as dori sa imi spuna si mie cineva daca schema respectiva este buna si daca o realizez o sa functioneze....nu vreau sa fac experimente asa aiurea....mai ales ca zicea acolo ca incepatorilor nu lear recomanda sa se apuce de asa ceva...nu sunt incepator dar nu stiu cum e cu Mos-Fet-urile..

Aici aveti schema si mai multe detali despre ea.....Multumesc pt ajutor

http://sound.westhost.com/project68.htm

La pagina indicata am gasit un amplificator cu tranzistoare bipolare, nu cu mosfet.

MJL-urile alea sunt cam scumpe.Mai bine incerci un ipa400, e si cablaj pe aici schema e ingrijita, piese iei de la vasile.Schema din linkul tau e facuta cam din topor, imbunatatiri se pot face multe.

Guest s3xpistols

hmm...am mai vazut schema asta acum 2 ani cand cautam pe net diverse chestii.....eu zic ca merita ...chiar am desfacut un stk sa vad cam ce schema interna are si cam se aseamana nu vreau sa inceapa din ce am zis mai sus ditai subiectul dar chiar asa este ....se aseamna ....bine nu ma pricep prea mult ...etajul de intrare era proiectat identic la fel si etjul reactiilor ...deci desfaceti si voi ...de ex stk 4050 :d asa ca daca are cineva vreun cablaj rog sa se prezinte cu el pe aici

...chiar am desfacut un stk sa vad cam ce schema interna are si cam se aseamana