Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

reparatii masini spalat

_adi_

Recommended Posts

salut! am nevoie de niste sfaturi daca ma puteti ajuta, sunt student si prea bine nu ma descurc cu banii asa ca singurele mele venituri sunt de pe urma reparatiilor electronice (audio-video) dar mi-ar place foarte mult sa invat sa repar si masini de spalat, dar problema e ca nu am de unde! va intreb daca stiti sa se vanda pe undeva, sau daca aveti oricare dintre voi, bineinteles contra cost documentatie despre functionarea masinilor de spalat, de la A la Z, despre fel si fel de defecte posibile ca eu am cunostinte limitate in domeniul asta. v-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta!

• Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Pai daca te descurci in echipamente audio-video,nu cred ca ai mari probleme in a invata sa repari si masini de spalat...totul se reduce la cunoasterea f bine a modului de functionare,si in momentul cand nu face o functie,stii unde sa lovesti...si asta e valabil si in audio-video,si in general in depanare,daca nu ai habar de modul de functionare al aparatului pe care il ai in fata,retete cu defecte tipice nu prea ajuta :rade:

In tot cazul,imi aduc aminte de o vorba a unui maistru militar radio-comunicatii de prin anii 80,cand am incaput pt o perioada pe mana lui...depanarea e 99% diagnosticare,si 1 % munca necalificata, daca vrei o lista cu defecte tipice,te alegi doar cu procentul mic :rade: iar ca sa faci diagnosticare,trebuie sa visezi modul de functionare normala,care nu e greu de aflat,daca ai un "cobai"...si cine nu are in ziua de azi.