Guest macheta Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 Salut.Problema este urmatoarea:-nu functioneaza turometrul la masina mea vectra a motor x16sz.Firul care vine la ceasurile de bord este acolo der din pacate in partea de la motor este deconectat.Firul are o mufa de tip mama de 3cm si nu stiu unde se conecteaza.Motorul este cu aprindere electronica si are bobina incorporata in modulul de aprindere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
avolocaru Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 Senzorul de turatie la acest motor este "pe fulia" de la arborele cotit, in partea din spate a motorului. Acum nu stiu sigur daca acesta merge direct la turometru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest macheta Posted November 28, 2010 Share Posted November 28, 2010 Firul de la senzorul de care spui merge direct in ECU. Link to comment Share on other sites More sharing options...
avolocaru Posted November 28, 2010 Share Posted November 28, 2010 Pai de unde stii ca firul care atarna este de la turometru. Eu spuneam ca senzorul de turatie este in spatele motorului pe fulia de la arborele cotit. Cunosc destul de bine acest motor dar nu am desfacut efectiv toate sarmele sa vad pe unde se duc. In functie de modelul de electomotor senzorul de turatie este incorporat in acesta, deci poate fi si de aici. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest macheta Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 ok,vad ca te pricepi si nu vreau sa ma cert cu tine. astept si alte pareri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest macheta Posted December 11, 2010 Share Posted December 11, 2010 Problema rezolvata,se poate inchide.Tks all!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
avolocaru Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 Barosane, pai frumos ar fi sa ne spui si noua rezolvarea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest macheta Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 Pai am crezut ca nu mai intereseaza.Deci am luat fiecare fir de culoare verde de la ecu si i-am masurat continuitatea la fiecare senzor in parte.Apoi am vazut care nu avea nici o alta legatura l-am taiat si de la ecu si din compartimentul motor,am facut legatura noua cu ajutorul unui conductor nou (negru cu rosu) si astfel am obtinut semnal.Simplu la prima vedere,din pacate erau -2 grade afara si am cam tremurat de frig.Asta a fost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
avolocaru Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 si totusi care este senzorul de turatie, a carui cablaj l-ai refacut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest macheta Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Senzorul era ala de care ziceai tu mai la inceput,eu nu stiam de unde sa iau semnalul pt.ceasurile de bord.Firul verde nu avea continuitate de la ecu la ceasurile de bord si ala l-am refacut.Sper ca am fost destul de clar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
avolocaru Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 acum da! multumim si noi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.