Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

card tahograf


Guest wiioo

Recommended Posts

:bataie cum se poate intampla ca pe data de 06/11/2010 dupa ce am condus 4 ore am facut o pauza de 46 minute iar apoi am mers 1.5 ore si m/am oprit. dupa 1 ora de pat a aparut securyty breach pe tahograf iar cand am verificat datele cardului am vazut ca in acea zi nu am condus dar in datele tahografului apare exact tot ce am facut deci ca si cum nu as fi avut cardul in aparat dar el a fost acolo. sunt sofer de camion si merg cu cardul cam de 2.5 ani asa ceva nu am mai auzit si e cam naspa ca politia nu cred ca ma crede zice ca am mers fara card mai ales daca ma opresc cei din spania care sunt cam ingusti la minte.iar amenda e cam de 20000 euro . cei de facut va cer sfatul poate a/ti mai intalnit asas ceva va rog daca se poate sa raspundeti urgent. apropo pentru cei care sunt interesati de atestatele de marfa ,gabarit sau persoane va anunt ca in afara tarii nu sunt necesare nici nu cred ca sunt recunoscute deci toata magaria vine de la arr.
Link to comment
  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

cum se poate intampla ca pe data de 06/11/2010 dupa ce am condus 4 ore am facut o pauza de 46 minute iar apoi am mers 1.5 ore si m/am oprit. dupa 1 ora de pat a aparut securyty breach pe tahograf iar cand am verificat datele cardului am vazut ca in acea zi nu am condus dar in datele tahografului apare exact tot ce am facut deci ca si cum nu as fi avut cardul in aparat dar el a fost acolo. .

O fi fost cardul acolo, dar chip-ul nu făcea contact. Se întâmplă la fel ca la telefoanele mobile, când afişează "SIM not inserted", deşi SIM-ul e în telefon. Şi la receptoarele satelit se întâmplă la fel. Trebuie mers cu tahograful la o unitate autorizată, dacă nu-i curăţă cineva contactele o să se repete chestia asta. Contactele cardului poţi încerca să le cureţi şi tu, cu un beţişor cu vată şi spirt, dar trebuie curăţate şi cele din interiorul tahografului.

apropo pentru cei care sunt interesati de atestatele de marfa ,gabarit sau persoane va anunt ca in afara tarii nu sunt necesare nici nu cred ca sunt recunoscute deci toata magaria vine de la arr.

Asta e părerea ta, iar persoana desemnată (managerul de transport) de la tine de la firmă ar trebui să-ţi explice cum stau lucrurile. Certificatele de pregătire profesională (cardurile care înlocuiesc "atestatele") sunt obligatorii în toată Uniunea Europeană începând cu 10 septembrie 2009 pentru transportul de marfă (peste 3,5 to.) şi începând cu 10 septembrie 2008 pentru transportul de persoane (peste 8+1 locuri). Şoferii care aveau permis obţinut înainte de aceste date trebuie să-şi obţină CPC-ul în mod eşalonat, în funcţie de anul naşterii, în maximum 5 ani. De asta nu se prea fac controale serioase pe tema atestatului, pentru că n-au chef să stea să-ţi calculeze obligativitatea de a avea CPC-ul în funcţie de anul naşterii.După 2013, toţi vor trebui să-l aibă, oricum. Aşa că atunci vor fi şi controalele mai serioase. Iar şoferii care au obţinut permisul după datele menţionate mai sus trebuie să aibă obligatoriu CPI-ul, valabil 5 ani, după care vor trebui să aibă şi ei CPC-ul.Măgăria ARR-ului a fost că a introdus vechile atestate (pe carton) deşi ele nu erau încă obligatorii în UE. Dar acum sunt obligatorii, iar ARR eliberează carduri CPI sau CPC, la fel ca în Italia sau Anglia.
Link to comment

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines