Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Monitor LCD Fujitsu Siemens L7ZA

Masacru

Recommended Posts

Salut.Am o problema cu un monitor LCD Fujitsu Siemens model: L7ZA se vad imaginile, insa sterse si luminoase daca dau luminozitatea sub 50 la suta si culoarea verde la jumatate se vede cat de cat acceptabil si peste orce culoare se vede verde. De exemplu daca pun o imagine neagra in loc de negru se vede verde chiar daca iau culoarea verde de tot. Cred ca vede toate culorile se cunoaste albastru, rosu, insa se vad combinate cu verde. La culoarea alb nu sunt probleme se vede doar alb. am desfacut am schimbat si majoritatea candesatorilor din sursa (erau umflati) am rebagat mufele dintre placa si display si degeaba :sparge: . De la ce ar putea fi problema si daca mai poate fi rezolvata si ce anume ar fi defect. Sunt incepator in domeniu insa invat repede de aceea va rog sa fiti mai expliciti. Si pe deasupra chiar imi doresc sa remediez problema.

• Replies 7
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• TOMITA

2

• Masacru

2

• bobo

1

• SASSU

1

Top Posters In This Topic

Salut.Am o problema cu un monitor LCD Fujitsu Siemens model: L7ZA se vad imaginile, insa sterse si luminoase daca dau luminozitatea sub 50 la suta si culoarea verde la jumatate se vede cat de cat acceptabil si peste orce culoare se vede verde. De exemplu daca pun o imagine neagra in loc de negru se vede verde chiar daca iau culoarea verde de tot. Cred ca vede toate culorile se cunoaste albastru, rosu, insa se vad combinate cu verde. La culoarea alb nu sunt probleme se vede doar alb. am desfacut am schimbat si majoritatea candesatorilor din sursa (erau umflati) am rebagat mufele dintre placa si display si degeaba :sparge: . De la ce ar putea fi problema si daca mai poate fi rezolvata si ce anume ar fi defect. Sunt incepator in domeniu insa invat repede de aceea va rog sa fiti mai expliciti. Si pe deasupra chiar imi doresc sa remediez problema.