Hubrus Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 SalutareAm constatat ca daca lasi un acumulator in frig pt mai multe zile, nu prea mai are niciun Dumnezeu. Oricat l-ai lasa la incarcat nu mai are suflu. Se poate face ceva in privinta readucerii lui la viata?Multumesc!Vlad Link to comment
boederyakumo Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Daca sta in frig si mai ales daca tensiunea in el scade sub valoarea nominala de incarcare (probabil inghetat) de mult timp, singuul lucru ce puteti face cu el e sa il duce-ti la centrul de colectare. Pentru viitor acumulatorii care stau in frig (inevitabil) trebuie monitorizati si incarcati inainte ca ei sa ajunga sub valoarea de incarcare, ciclurile normale de functionare il vor tine in viata si la temperaturi mai joase.Daca aveti acces la electrolit, incercati prima data sa-l goliti si sa i-l incarcati din nou cu electrolit nou, dupa care sa ncercati sa il resuscitati (daca nu a cazut intre timp pasta de pe placi). Link to comment
Guest uly Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Ce tip de acumulator e? auto cu acid, domestic cu NiCd, LiIo...etc.... Link to comment
yo9hnf Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Prin tehnium era prezentata la un moment dar, o metoda de a tine acumulatorul cald, dar nu mai stiu daca cu un bec sau cu un LED in functiune. Ideea era de a avea o sarcina -foarte mica- conectata la acumulator. Nu am incercat, dar cred ca o sa incerc pentru ca acumulatorul de la Dacie a inceput sa trebuiasca incarcat zilnic. Link to comment
doru3160 Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Prin expunere la frig,orice acumulator cu plumb(chiar nou) pierde cca 30% din capacitate,pe termen scurt,pe termen lung e dezastru,si orice metoda de resuscitare am incercat de-a lungul timpului,nu a dat rezultate,cea mai eficienta a fost protejarea de frig,iar cand a dat semne de oboseala,l-am schimbat,chestia cu golirea,umplerea cu apa distilata,incarcarea si apoi din nou electrolit,sau alte metode,au ajutat fix ca o frectie la un picior din lemn...daca se foloseste masina zilnic,nu e problema,tot timpul am montat acumulator cu 30-50% mai mare ca si capacitate decat as fi avut nevoie,asta pt a facilita pornirea pe timpul friguros,iar daca se anunta temperaturi mai scazute de -20 grade,l-am scos de pe masina si l-am montat inainte de plecare,nu pt ca nu ar fi facut fata frigului,ci tocmai pt a evita inghetarea electrolitului,deformarea si scuturarea placilor,deci pt a-i lungi viata-la cat costa un acumulator bun,merita,si nici unul nu mi-a picat inainte de 4 ani,folosindu-l asa cum spuneam(cel mai mult,m-a tinut un varta,format uscat,cumparat prin 91,si schimbat in 97,dar de atunci nici nu am mai gasit modelul ala,si ma multumesc cu rombat,2 ani garantie,decat cu cele straine facute pe cine stie unde...) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now