blacired Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Buna seara. Se da un TV Schneider model 29M301, chassis M35, cu defect de trafo linii model din titlu. Datorita faptului ca nu-l pot procura de nou, nefiind pe stoc momentan nici la Reclama nici la Reclama, rog ajutor, poate ma serveste cineva(bineinteles contra cost) cu unul folosit(sau chiar nou) dar functionabil . Multumesc. ------------------------ text editat de zvasile http://www.elforum.info/viewtopic.php?p=17653#p17653 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FLORIN IORDACHE Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Va Salut ! dar de ce nu cumparati dvs unu nou, pt ca seria BSC29-0179B asta dupa traf are echivalenta HR 8937. Succes ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
blacired Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 Asa este, dar nici HR nefiind pe stoc momentan :cry: nu se poate procura. Link to comment Share on other sites More sharing options...
blacired Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 Buna seara. Se da un TV Schneider model 29M301, chassis M35, cu defect de trafo linii model din titlu. Datorita faptului ca nu-l pot procura de nou, nefiind pe stoc momentan nici la Reclama nici la Reclama, rog ajutor, poate ma serveste cineva(bineinteles contra cost) cu unul folosit(sau chiar nou) dar functionabil . Multumesc. ------------------------ text editat de zvasile ps1. Rectific sa exclud Reclama si cer scuze daca am deranjat cu ceva forumul : nu este pe stoc momentan la nici o firma importatoare de piese electronice! ps2. Inca mai astept sugestii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
blacired Posted September 16, 2010 Author Share Posted September 16, 2010 Nu am avut vreme( ) sa ma ocup de acest TV(probabil modific ceva trafo in el daca nu gasesc originalul), dar mai astept poate se iveste la cineva un traf in plus ...Sau Link to comment Share on other sites More sharing options...
blacired Posted September 24, 2010 Author Share Posted September 24, 2010 Rezolvat cu un traf dintr-un alt Schneider "trasnit" !Multumesc. Se poate inchide. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.