Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
Guest remus_im

Amplificator 2.5 Ghz

Recommended Posts

Guest remus_im

Salut, as vrea sa construiesc ceva de genul, dar nu am gasit nici o schema sau documentatie.vreau sa il folosesc pentru a realiza o transmisiune audio, video de la aproximativ 10 km in linie dreapta.va multumesc

Tovarase,In viziunea mea cea mai simpla modalitate, fara licente, etc, este prin folosirea unei retele wireless. Iei mata frumusel 2 antene California din alea de 24 dB si 2 routere TP-Link high power (parca TL-5110) (le gasesti pe site la mondoplast), aliniezi antenele sa aiba vizibilitate directa si cu 2 Messenger-uri ai rezolvat problema.Succesuri!

Guest remus_im

Sunt student la Automatica si lucrez ca regizor intr-o televiziune locala, experienta am in domeniu, am construit mai demult si un emitator in fm,printre multe alte montaje, si in privinta licentei nu ar fi atat de greu sa o obtin, sitemele dedicate, microwave link costa o gramada de bani, intentia e sa pun la punct un astfel de sistem de transmisiuni live terestru, satelitul e cam scump.multumesc pentru sugestii

Adica sa intelegem ca vrei sa faci un emitator MMDS in 2.5 Ghz?Problema nu e chiar atit de simpla,pentru ca trebuie sa stii ca in 2.4-2.5 ghz sunt relativ putine canale pentru asa ceva.Acum e si in functie de cite canale vrei sa transmiti si ce latime de banda va ocupa un canal.

nimeni, nimic???

Motivul ptr care nu se baga nimeni este ca e f dificil. Fara aparatura complexa si cunostinte solide de microunde, sansele sa faci ceva tind la zero dinspre valori negative. Nu mai vorbesc de codare, modulatie si alte chestii de bucatarie din banda de baza. Nu intamplator, asa cum spui, sistemele de genul asta de cumparat sunt foarte scumpe.Ai scris ca ai facut un emiitator FM. Ce putere? Ce stabilitate? Cuart, PLL?