Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
MDshelll

Dacia 1300 - arunca joja de ulei

Recommended Posts

Problema a aparut dupa ce am luat jos capacul de delcou, platina, suportul de platina, condensatorul si vacum-ul, dupa ce am desfacut toate astea, am invartit de suportul ala in dreapta de vreo 2 ori. Cand am vazut ca arunca ulei am dat inapoi dar degeaba ca acum tot asa arunca joja, ce sa fac?

Link to comment
Share on other sites

Problema a aparut dupa ce am luat jos capacul de delcou, platina, suportul de platina, condensatorul si vacum-ul, dupa ce am desfacut toate astea, am invartit de suportul ala in dreapta de vreo 2 ori. Cand am vazut ca arunca ulei am dat inapoi dar degeaba ca acum tot asa arunca joja, ce sa fac?

motorul este uzatsegmentii de compresie mai exactcompresia motorului scapa pe linga segmenti si formeaza presiune in carter ca sa nu mai arunce ulei pe la joja ,scoate furtunul care merge la carburator,pe acest furtul vin gaze de ulei din carter,sunt amestecate in carburator si arsedaca nu stii sa faci acest lucru roaga un vecin mai priceput la masini,osa stie ce are de facut toti am avut Dacii la un moment dateste un paleativ,motorul in acest stadiu consuma ulei,are puterea scazuta,si urmeaza si ridicarea talonului pentru noxemare grija cu militienii in trafic
Link to comment
Share on other sites

nu are nicio legatura faptul ca ai umblat la delco cu aruncarea jojei de ulei.Trebue sa refaci reglajul aprinderii cf. specificatiei D 1300 si sa-i faci o segmentare corecta.Nu este foarte scump si poti folosi masina inca 20-30.000 km.Succes.

Link to comment
Share on other sites

Am scos furtunul ala, ala e scos de mult timp, pe acolo scoata fum si putin ulei.

daca este scos si tot da ulei pe joja ,inseamna ca acel motor trebuie neaparat segmentat (minim) sau facut setul motoro sa bagi benzina si ulei sfatul meu este sa nu mai mergi cu eldaca da uleiul afara risti sa ramii fara ulei si da gripezi si motorul,daca gripezi motorul reparatia te va costa mult mai multce poti stricaarbore cotitcamasi cilindricuzineti de biela si palieraxa cu camemotorul tau este mult prea uzat daca nu crezi ce spun intreaba un mecanic auto
Link to comment
Share on other sites

Am scos furtunul ala, ala e scos de mult timp, pe acolo scoata fum si putin ulei.

Lasarea acelui furtun liber este o mare greseala,la fiecare frana de motor intra praf din atmosfera in motor.Practic in motor aveti o mixtura de praf+ulei de ungere care ajuta la distrugerea totala a motorului(oricum terminat),cuzineti,segmenti,ghiduri de supape,pompa de ulei,in general tot ce se unge in motor cu ulei.O simpla segmentare nu cred ca o sa va ajute prea mult,aveti nevoie de o reparatie capitala a motorului,asta ca sa nu constatati ca dupa 4000~5000km trebuie desfacut din nou deoarece aveti un consum de ulei mare cu toate ca segmentii sunt in stare buna.
Link to comment
Share on other sites

are dreptare IGBTla reparatie trebuie sa :planati chiulasarectificat arbore cotitcuzineti noisi alte piesenu e mai bine sa scapi de ea?daca nu ai posibilitati pentru alta masina ,fa un efort si repara acel motor de la a la z

Link to comment
Share on other sites

nu este vorba de presiune de ulei din baie-ci de o explozie in carter prin acumulare excesiva de gaze de benzina!...cauzata de:aprinderea nu este pusa la punct si da scinteie aiurea sau patrunde benzina in carter (nivelul mare in carburator -camera de nivel constant:cui pontou,plutitor fisurat,jiglorul cu supapa defecte sau membrana prima de la pompa de benzina fisurata si benzina se duce direct in bloc.Gazele de benzina se autoaprind iar explozia creata arunca joja poate si garnitura de la capacul culbutori (garninura filtrului de ulei).Atentie la rateurile puternice :poate rupe vilbrochenul sau iti arunca toba de esapament direct la vecinu sub pat,.ha,ha,haa dar este adevarat!...cheama un mecanic bun s-o verifice...

Link to comment
Share on other sites

Guest florinel_super30

LA DACIE NU TR SA DAI MOTORUL JOS SA O SECMENTEZI DAI BAIA SI CHIULOASA DESFACI CAPACELE BIELELOR APOI INPINGI IN SUS PISTOANELE RAND PE RAND [ ai grije sa nu scoti camasile din blok] rupi secmenti vechi cureti canalul cu unul rupt apoi pui secmenti noi atentie ii pui cu fanta contra axei cu came e simplu cand pui chiuloasa inapoi o strangi in cruce cu garnitura noua

Link to comment
Share on other sites

LA DACIE NU TR SA DAI MOTORUL JOS SA O SECMENTEZI DAI BAIA SI CHIULOASA DESFACI CAPACELE BIELELOR APOI INPINGI IN SUS PISTOANELE RAND PE RAND [ ai grije sa nu scoti camasile din blok] rupi secmenti vechi cureti canalul cu unul rupt apoi pui secmenti noi atentie ii pui cu fanta contra axei cu came e simplu cand pui chiuloasa inapoi o strangi in cruce cu garnitura noua

ASa e ! Nu e greu . Gasesti e net cartea de service de la dacia si vezi acolo exact ce si in ce ordine se face.Mie imi mai facea explozie in carter...si la un moment dat mi-a spart toba intermediara (era deja rascoapta de rugina, si explozia a facut sa-i sara capacul dintr-o parte). Mi-au ramas pe asfalt doi pumni de rugina din toba :da Dar totusi, MDshelll, daca iti face explozie in carter sau in alta parte ar trebui sa o auzi si pe undeva ar trebui sa iasa fum (chiar si pe langa vre-o bujie).
Link to comment
Share on other sites

Guest florinel_super30

eu am avut o dacie pe gpl apropo de rateuri si de motoare uzate , sa fi vazut tu rateu de mi sa ridicat capota fata cu se ridica usile la lanborghini galardo , dar la mine in mers si sub pasaj la lujerlui :speriat :speriat :speriat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines