Guest zetopt Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Salut,Am o problema cu vibrarea masinii destul de puternica special in viteza 5 si daca o tin la 2000 de rotatii parca esti intr`un fotoliu care iti face masaj, vibrarea dispare daca o calc, in viteza 4 si 6 nu e la fel de puternica vibrarea dar tot se simte si daca o calc dispare, repet ca vibrarea apare doar daca o tin la 2000 - 2300 rotatii, in treptele 1,2,3 nu se simte nimic. Masina e un Ford Mondeo TDCI 2.0 130 cp din 2004. Cine stie despre ce ar putea fi vorba l`as ruga sa posteze aici. Multumesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relav Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Verifica cauciucurile de pe fata. Ai pe unul vreo umflatura. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorik199 Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 ai rotile echilibrate? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zetopt Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Relavrotile sunt aproape noi si nu se observa nici o lovitura/umflatura pe elelorik199rotile sunt echilibrate Link to comment Share on other sites More sharing options...
daisarqx Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 verificati fise si bujiisa nu mearga in trei pistoane Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul14 Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Nu e posibil sa fie de la cutie daca in trepele inferioare nu zice nimic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sharky Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 cel mai simplu e sa apesi ambreajul si sa lasi acceleratia.Daca vibratia ramane neschimbata e clar ca n-are treaba cu transmisia.Eventual dai treapta inferioara, vezi daca se schimba ceva.In caz ca nu s-ar putea sa fie o roata nechilibrata, care la viteza aia sa faca arcul si roata sa intre in rezonanta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zetopt Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 cel mai puternic vibreaza in viteza 5 cand are 2000 ture si o calc incet sau o tin in jur la 2000/2300 ture, daca apas ambreiajul sau o scot din viteza si o las sa mearga nu se mai simte nimic, vibratia apare ca apas pe acceleratie Link to comment Share on other sites More sharing options...
srdjan Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 verificati fise si bujiisa nu mearga in trei pistoane TDCI nu are fise si bujii...1: du-te la vulcanizare si verifica cauciucurile, jentile si echilibreaza-le dupa care ar fi bine sa faci unghiul de fuga. cel mai probabil cauciucurile sunt de vina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zetopt Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Acum am venit de la un service. I-am dat masina mecanicului sa vada despre ce e vorba si a vazut si el ca masina vibreaza in jurul a 2000 de turatii mai ales daca o tii asa( in vitezele 4,5,6). Din pacate doar joi are timp, deci pana atunci nu cred ca voi stii ce are fiinca am fost si la o vulcanizare unde mi`am echilibrat rotiile si nu se observa nici o lovitura, practic sunt noi rotile. Cel de la vulcanizare, are 30 de ani experienta in domeniu, cand a vazut rotile mi`a zis fara sa le deie jos ca nu are rost sa se uite la ele ca se vad ca sunt bune, dar pana la urma i`am zis ca trebuie sa fiu sigur si asa mi le`a echilibrat din nou dar fara nici un rezultat.Mecanicul mi`a zis ca e posibil sa fie rotile neechilibrate dar dupa ce a condus`o mi`a zis ceva de transmisie, ca o sa se uite pe sub ea, pe la motor.Rotile sunt echilibrate si sunt bune, deci aici nu e problema, atunci unde ar fi cel mai probabil sa fie problema? Transmisia, injectoare, suportii de prindere la motor sau ce altceva ar putea fi problema? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adierea Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Poate fi vriun injector care isi face de cap la turatia aia ,dar trebue sa faca lafel si in alte viteze la aceias turatie a motorului Psibil tampon sustinere cutie ,rupt sau slabit din sistemu de prindere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lorand27 Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 Controleaza tu frumusel discurile de frana daca vibratia e pe fata. Am avut si eu vibratii la peste o suta si cand mi-am schimbat discurile de frana totul a revenit la normal. De obicei din cauza franarii excesive discul se incalzeste si dupa o vreme se deformeaza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.L Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 Se deformeaza in special daca e racit brusc (de ex dupa franare intensa se trece printr-o balta) Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidut5 Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 Ca sa scoti rotile din ecuatie, eu zic sa le pui pe cele din spate in fata, daca vibratia persista la fel ca inainte inseamna ca nu este de la roti.Sau poate s-au mancat cauciucurile la o franare brusca mai lunga.La o masina fara abs la o franare de la peste 80 km/h cu blocarea rotilor, "se spune" ca trebuiesc schimbate cauciucurile Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul14 Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 E totusi un ford nu dacie, are abs, iar la echilibrare a iesit totul ok. Daca era sa aiba ceva la cauciucuri se observa atunci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.