Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ford Mondeo - vibrare masina intre 100 - 130 km/h


Guest zetopt

Recommended Posts

Guest zetopt

Salut,Am o problema cu vibrarea masinii destul de puternica special in viteza 5 si daca o tin la 2000 de rotatii parca esti intr`un fotoliu care iti face masaj, vibrarea dispare daca o calc, in viteza 4 si 6 nu e la fel de puternica vibrarea dar tot se simte si daca o calc dispare, repet ca vibrarea apare doar daca o tin la 2000 - 2300 rotatii, in treptele 1,2,3 nu se simte nimic. Masina e un Ford Mondeo TDCI 2.0 130 cp din 2004. Cine stie despre ce ar putea fi vorba l`as ruga sa posteze aici. Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Guest zetopt

Relavrotile sunt aproape noi si nu se observa nici o lovitura/umflatura pe elelorik199rotile sunt echilibrate

Link to comment
Share on other sites

cel mai simplu e sa apesi ambreajul si sa lasi acceleratia.Daca vibratia ramane neschimbata e clar ca n-are treaba cu transmisia.Eventual dai treapta inferioara, vezi daca se schimba ceva.In caz ca nu s-ar putea sa fie o roata nechilibrata, care la viteza aia sa faca arcul si roata sa intre in rezonanta.

Link to comment
Share on other sites

Guest zetopt

cel mai puternic vibreaza in viteza 5 cand are 2000 ture si o calc incet sau o tin in jur la 2000/2300 ture, daca apas ambreiajul sau o scot din viteza si o las sa mearga nu se mai simte nimic, vibratia apare ca apas pe acceleratie

Link to comment
Share on other sites

verificati fise si bujiisa nu mearga in trei pistoane :sparge:

TDCI nu are fise si bujii...1: du-te la vulcanizare si verifica cauciucurile, jentile si echilibreaza-le dupa care ar fi bine sa faci unghiul de fuga. cel mai probabil cauciucurile sunt de vina
Link to comment
Share on other sites

Guest zetopt

Acum am venit de la un service. I-am dat masina mecanicului sa vada despre ce e vorba si a vazut si el ca masina vibreaza in jurul a 2000 de turatii mai ales daca o tii asa( in vitezele 4,5,6). Din pacate doar joi are timp, deci pana atunci nu cred ca voi stii ce are fiinca am fost si la o vulcanizare unde mi`am echilibrat rotiile si nu se observa nici o lovitura, practic sunt noi rotile. Cel de la vulcanizare, are 30 de ani experienta in domeniu, cand a vazut rotile mi`a zis fara sa le deie jos ca nu are rost sa se uite la ele ca se vad ca sunt bune, dar pana la urma i`am zis ca trebuie sa fiu sigur si asa mi le`a echilibrat din nou dar fara nici un rezultat.Mecanicul mi`a zis ca e posibil sa fie rotile neechilibrate dar dupa ce a condus`o mi`a zis ceva de transmisie, ca o sa se uite pe sub ea, pe la motor.Rotile sunt echilibrate si sunt bune, deci aici nu e problema, atunci unde ar fi cel mai probabil sa fie problema? Transmisia, injectoare, suportii de prindere la motor sau ce altceva ar putea fi problema?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Lorand27

Controleaza tu frumusel discurile de frana daca vibratia e pe fata. Am avut si eu vibratii la peste o suta si cand mi-am schimbat discurile de frana totul a revenit la normal. De obicei din cauza franarii excesive discul se incalzeste si dupa o vreme se deformeaza.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa scoti rotile din ecuatie, eu zic sa le pui pe cele din spate in fata, daca vibratia persista la fel ca inainte inseamna ca nu este de la roti.Sau poate s-au mancat cauciucurile la o franare brusca mai lunga.La o masina fara abs la o franare de la peste 80 km/h cu blocarea rotilor, "se spune" ca trebuiesc schimbate cauciucurile

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines