Guest Alexandruelforum Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Am o drujba electrica Realm de 1400 w la care cred ca s-a stricat motorul.Merge doar o fractiune de secunda apoi face o flama la carbunii de contact, iar apoi nu mai porneste deloc.Dupa ce curat carbunii si rotorul de funingine, merge iar o fractiune de secunda si apoi iar deloc.Inauntru nu e ars nimic, doar plasticul care tine carbunii este innegrit si putin carbonizat.As dori sa stiu daca se poate face ceva.Nu prea am cunostinte despre motoare electrice, dar ma pricep sa demontez un aparat pana la ultima piesa si apoi sa-l pun la loc fara sa-l stric.Astept orice sugestii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gica70 Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Am o drujba electrica Realm de 1400 w la care cred ca s-a stricat motorul.Merge doar o fractiune de secunda apoi face o flama la carbunii de contact, iar apoi nu mai porneste deloc.Dupa ce curat carbunii si rotorul de funingine, merge iar o fractiune de secunda si apoi iar deloc.Inauntru nu e ars nimic, doar plasticul care tine carbunii este innegrit si putin carbonizat.As dori sa stiu daca se poate face ceva.Nu prea am cunostinte despre motoare electrice, dar ma pricep sa demontez un aparat pana la ultima piesa si apoi sa-l pun la loc fara sa-l stric.Astept orice sugestii.Verifica daca ai presiune de contact la carbuni (sa nu fie arcurile decalite), eventual schimba periile si nu uita sa folosesti ulei la angrenaj! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zolibus Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Verifica periile sa culiseze usor in suport. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alexandruelforum Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Arcurile apasa destul de bine, carbunii culiseaza usor, alta cred ca este problema.Am incercat de trei ori cu acelasi rezultat.Astept si alte sugestii Link to comment Share on other sites More sharing options...
gica70 Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Arcurile apasa destul de bine, carbunii culiseaza usor, alta cred ca este problema.Am incercat de trei ori cu acelasi rezultat.Astept si alte sugestiiAtunci rotorul are probleme...Nu inteleg, daca exista presiune ar trebui ca motorul sa se invarta incontinuu. Dupa ce se intampa cum ne-ai povestit scoate stecherul din priza si masoara continuitatea la stecher cu intrrupatorul pe ON si misca cordonul, daca nu se intampa nimic roteste usor daca se poate rotorul. Posibil cordon intrerupt, rotor intrerupt undeva sau intrerupator defect. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alexandruelforum Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Sa incerc sa misc rotorul cand e sub tensiune?Cu un patent izolat e suficient?Sa nu ma curentez cumva.Daca se produce o intrerupere, n-ar trebui sa se opreasca fara sa mai faca flama?Inainte sa se strice a mers cam vreo 30 de secunde scotand scantei, apoi o flama mai mare, miros de ars si n-a mai mers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidut5 Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 motorul este ars mai mult ca sigur, asa am si eu o bormasina si un slefuitor care merg in turatie mica si flama foarte mare la carbuni, si in 5 secunde functionare iese fum din ele, tu daca l-ai tinut 30 sec va imaginati ce s-a intamplat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alexandruelforum Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Mda, cred ca e ars, mersi oricum pentru sfaturi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gica70 Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Sa incerc sa misc rotorul cand e sub tensiune?Cu un patent izolat e suficient?Sa nu ma curentez cumva.Daca se produce o intrerupere, n-ar trebui sa se opreasca fara sa mai faca flama?Inainte sa se strice a mers cam vreo 30 de secunde scotand scantei, apoi o flama mai mare, miros de ars si n-a mai mers.Am scris "dupa ce scoti stecherul din priza"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosmos Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 100/1000 rotor in scurtcircuit,sau infasurare intrerupta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
srdjan Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 100/1000 rotor in scurtcircuit,sau infasurare intrerupta.doar 10%? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alexandruelforum Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Nu am incercat si nici nu am de gand sa misc rotorul sub tensiune, stati linistiti, dar am observat ca rotorul are niste mici crapaturi in izolatia infasurarii, langa placutele acelea de cupru care fac contact cu carbunii.Probabil ca acolo e intrerupt circuitul dar e totusi curios ca nu apare nici o urma de arsura. Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidut5 Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 fa o poza, daca ai cu ce si pune sa vedem si noi cum arata siuatia100:100010:10010% Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorik199 Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 100/1000 rotor in scurtcircuit,sau infasurare intrerupta.doar 10%?100:1000=0,1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gica70 Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Nu mai fiti si voi asa carcotasi; se spune, in limbajul curent, suta la mie cand e vorba de ceva sigur, dar nu se scrie in cifre! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.