Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

driver 16ohm

Guest ioni

Recommended Posts

Salutare tuturor ,putin ajutor din partea cunoscatorilor binevoitori,daca intro boxa fulrange pe 8ohm,cu filtru pasiv 12db/oct intretaierela1,5hz ,se va schimba driverul de 8 ohm cu unul de16ohm care va mai fi atunci intretaierea filtrului ?care din aceste doua drivere va rezista mai mult ,diferenta dintre ele fiind doar nr de ohm.Multumesc.

• Replies 14
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Sharky

5

• adircf

1

Da intradevar sunt doua raspunsuri ,total diferite,eu nu ma pricep sunt incepator in domeniu si am nevoie de putin ajutor de la cei ce se pricep.asadar cocobuc din cele doua raspunsuri de pe forumul poweraudio sa-l aleg pe care imi convine?