Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Stroboscop cu banda de leduri

Guest me_gaton

Recommended Posts

Guest me_gaton

Salut, am o mica nelamurire, am facut schema propusa pentru stroboscop de cosmin_h, dar cea mono,numai ca am folosit un C547B, neavand cel din schima desi am inteles ca pot pune orice npn.Am pus doar tranzistoru, fara semireglabil, rezistenta cea de 1k si condensatorul cel de 220nF (am conectat-o la iesirea din placa de sunet nu la iesirea din boxa cum specifica) , am folosit banda de leduri pe care o am, totul k. alimentat la 7,5V se aude pe canalul conectat distorsionat in boxa. ce pot face? are vre-o leg ca nu am pus condensatorul?nu il am momentan dar dupa cate imi dau seama este doar ptr filtrajul semnalului audio.Un sfat va rog...multumesc

• Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• remus68

3

• Stefan

1

Top Posters In This Topic

Guest me_gaton

nop, am vrut sa fac o mica proba, teoretic trebuia sa mearga, faza e ca nu vreau sa il pun pe iesirea de boxa ci pe iesirea din placa de sunet, chestia e ca nu stiu ce e cu distorsiunile, sa folosesc totusi condensatoru?teoretic ar fii doar ptr filtraj ala dupa cate am vazut eu acolo.In rest functioneaza k, mentionez ca l-am alimentat la 7,5V nu la 12V cat scrie in schema, ar fii si asta o problema?Multumesc.