Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Orga de lumini cu ajutorul unui Atmel

Guest Snowy

Recommended Posts

Sunt incepator si vreau sa fac urmatorul lucru:Sa iau semnal audio din placa de sunet si sa il pun cumva pe intrarea Atmel-ului , apoi printr-un anumit program Atmel-ul sa imparta sau sa filtreze semnalul in 3 frecvente joase, medii si inalte iar fiecare frecventa sa iasa pe cate o iesire separata din Atmel si apoi fiecare semnal sa il leg la un etaj de amplificare si sa pot aprinde un bec 220V/60W alternativ sau mai bine in curent continuu si sa pot aprinde becuri cu leduri. Astfel becurile sa se poata aprinda in functie de muzica.Si as vrea sa fie cu mai multe iesiri multiplu de 3 ex 15, 18 , 21 sau 24 Si dak se poate sa pot avea si blitzuri asta dak se poate. Va rog sa ma ajutati pt k nu stiu sa fac asa ceva imi puteti spune de ce am nevoie si ce tre sa invat ms.

• Replies 19
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sa incepem cu partea de putere, daca vrei sa aprinzi becuri atunci cel mai bine sa pui triac de putere.Partea de prelucrare semnal iese mai complicat, in primul rand trebuie sa limitezi semnalul la 0-1.1V sau 0-5V depinde ce referinta folosesti. Legi la o intrare de ADC si faci o analiza spectrala FFT.

Eu in primu rand iti recomand sa pui mana pe datasheetul atmelului ca sa inveti registre si cum se invart datele in jurul acestui procesor, dupa care sa inveti cum se transforma semnalel din domeniu frecv in domeniu timp. Adica transf Fourie. Iar la urma sa inveti un algoritm de transf Fourie rapida(FFT) care sa incerci sa il implementezi pe controler.

Ms pt raspuns partea de putere am realizat-o cu triace TIC206M Triac 4A/600V TO220 am mai facut cateva cautari si am realizat-o. Acum raman cu partea mai complicata cea cu Atmelul