Cilibiu Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 Am observat ca multisimul nu are toate componentele >>>>>> ex:sg3525 sau TDA7293 etc, pot sa creez aceste componente si sa le pot folosi si in simulari? dupa ce exportez fisierul pentru creeare PCB are ordinea de picioruse cate trebuie?Un pic de ajutor pls>>>>> sunt incepator cu programul acesta!! Link to comment
teoilca Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 se pot creea componente dar sa le si folosesti in simulari mi se pare prea mult ... mai ales circuite integrate Link to comment
Liviu M Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Cauta pe site-ul producatorilor componentelor daca au modele pentru componentele respective pentru multisim. Daca au, le poti folosi in simulari, daca nu, nu. Link to comment
Cilibiu Posted January 19, 2010 Author Share Posted January 19, 2010 Eu nu vreau sa le folosesc in simulari, vreau doar sa imi faca PCB cum trebuie, de ex mie imi trebuie in CI SIL600 20 pin, la care nu pot sal creez nici decum, iar ce sa mai zic ca pentru utilboard nici nu am gasit simbolul!Vreau si eu un nume de soft, care sa aibe si untilboard cu autorutare, dar sa gasesc toate CI-urile cum este la CIDESS, doar ca e doar pentru PCB nu pentru scheme si nu are autorutare!Am incercat eagle, sunt afon la acest program si mi se pare foarte greu de invatat, multisimul mi sa parut usor, daca exista un program asa apropiat! Link to comment